gladidag Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 reiser kanskje sammen m noen venner i vinter, hadde vært kjekt å fått høre fra noen om de har vært der.
Gjest Kapers Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 (endret) Ja, jeg har vært i Kerala. Reiste rundt i India i noen mnd for rundt 7 år siden. Mitt beste tips er å leie seg en sånn båt en dag eller to, og få med seg det de kaller Backwaters. Helt utrolig! Vi leide en kjempe diger båt, 80 fot med mannskap. Da hadde vi egen kokk og alt. Standaren på båten var upåklagelig. Søk litt på backwaters, så ser du nok hva jeg mener. Litt vanskelig å forklare, men man kunne åpne sidene på båten så alt ble åpnet. Og når du da lå i sengen, omhyllet i rosa myggnetting, så kunne du omtrent stikke hånda nedi vannet. Veldig spesiellt. Skal se om jeg får lagt inn et bilde her. http://www.shubhyatra.com/gifs/alleppey-backwaters.jpg Vi leide ikke akkurat denne, men nokså lik. Ellers var Kerala helt ok, vi brukte det som base. India generelt er masete, men et utrolig vakkert land. Jeg falt pladask, og har vært der flere ganger. God tur! Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Bilder i innlegg skal lastes opp som vedlegg, du kan ikke bruke img-taggen. Veslejenta - moderator Endret 16. september 2007 av Veslejenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå