Quirky Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 (endret) Hvor kan jeg få tak i dette, rimelig? Har lett rundt på nettet, uten å finne annet en store og dyre frysebokser. Jeg kunne tenkt meg en liten en, på størrelse med en mikrobølgeovn. Det er så utrolig slitsomt å ikke ha fryser, men jeg har ikke plass til en stor en, og ikke behov for det heller. Endret 13. september 2007 av Quirky
Leeloo Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Hva med å kjøpe et lite kombikjøleskap, der har du en liten fryseboks på toppen. Du får et nytt til 2500, men det ere sikkert mulig å kjøpe brukt på finn.no, så kan du jo ebt selge ditt gamle (hvis det ikke følger med hybelen. Ellers finnes det jo hybelkjøleskap med en bitteliten boks øverst, men der er det så vidt plass til et par små pizza.
Gjest Lize Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Hei har du sett på denne? Minifryser BD40 MINEA : Denne minifryseren BD40 fra Minea vil bevare dine matvarer over lengre tid. MINEA MINIFRYSER BD40 kjøp billig sammenligne pris ... www.pixmania.com/no/no/734871/art/minea/minifryser-bd40.html - 42k Mvh Lize
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Hvor kan jeg få tak i dette, rimelig? Har lett rundt på nettet, uten å finne annet en store og dyre frysebokser. Jeg kunne tenkt meg en liten en, på størrelse med en mikrobølgeovn. Det er så utrolig slitsomt å ikke ha fryser, men jeg har ikke plass til en stor en, og ikke behov for det heller. Hva skal du med en fryser som er så liten at du ikke får inn en pizza en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå