Gå til innhold

Hår i skrotum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 17 som har en kropp med sånn nogenlunde normal hårvekst. Men uansett, håret jeg har mellom skinkene kan til tider være veldig VELDIG anoying, i såmåte at det er skikkelig vanskelig å få tørket seg ordentlig derbak etter at man har vært på do. Ikke får å gi deg stygge bilder i huet, men det setters seg faktisk fast små biter av rektal avføring der. Uansett hvor nøye jeg er etter en sjit, blir det alltid hengende igjen et par små klomper på størelse med en majs. Så det jeg skal spørre om er noe jeg lenge har lurt på gjøre, men er redd for at utfallet skulle gjøre vondt værre.

Vell, det er vell egentlig ikke hvordan, eller litt hvordan og, men altså; hvordan og hva er utfallet av at man barberer seg i rompa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne vite forskjellen på rektal avføring og annen avføring? :klø:

Er du forresten sikker på at du er gutt? Siden du tydeligvis ikke helt vet hva skrotum er, mener jeg.

Edit: Lagt til en liten spydighet.

Endret av Brunhilde
Skrevet

ingen problemer med å barbere der så lenge du er forsiktig med høvelen=) heh..men det vil nok klø litt når hårene begynner å vokse ut igjen, men dette er en tilvenningssak.

Skrevet

Hvis du legger om kostholdet ditt til litt sunnere mat, mere fiber og mindre junk så trenger du ikke tørke deg så mye.

Etter at jeg ble sunn trenger jeg egentlig bare ett tørk, som ikke vises, og så er jeg ren :)

Gjest fiskestang
Skrevet

Rektal avføring i skrotum. jaja. Jeg vil si det er et problem.

Hårvekst på rumpen, det derimot er normalt. Hvis du er så plaget med danglebær, så får du ta å kjøpe deg en bidé

Skrevet

Det går ann å bruke høvel, men det klør nok noe sinnsykt når det vokser ut igjen, ihvertfall de første gangene. En annen løsning kan kanskje være å ha våtservietter som du kan tørke over med. Bare husk at slike servietter IKKE skal skyles ned i toalettet.Synes det rådet du fikk om kostholdendringer over her kanskje er det beste. Med nok fiber og ikke minst , nok væske, får avføringen en konsistens som gjør at det ikek er nødvendig å tørke så mye.

Skrevet

Istedenfor å bruke høvel, som man lett kan skjære seg på, hvorfor ikke barbermaskin av noe slag?

Skrevet

fordi at dersom du "vrir" barbermaskina litt for masse til ene siden, kan du klemre huden..hehe..(snakker av erfaring, dog på leggen)

Skrevet (endret)

Mitt tips foruten å barbere, er å sitte ordentlig godt på doen og løfte bjellene. Da får en ikke avføring på scrotum. ;)

Edit: skrivleif.

Endret av Saeria
Gjest Siv Skråååååååååtum
Skrevet

Bjellene må løftes, ja særlig hvis de er store.

Gjest Silmarill
Skrevet
Jeg vil gjerne vite forskjellen på rektal avføring og annen avføring? :klø:

Er du forresten sikker på at du er gutt? Siden du tydeligvis ikke helt vet hva skrotum er, mener jeg.

Edit: Lagt til en liten spydighet.

:ler: tenkte det samme...

OK, trådstarter hvis du har slike problemer ville jeg virkelig ha barbert meg nøye rundt...ehhh skrotum og om ikke det hadde vært nok ville jeg nok ha spylt meg med dusjen når jeg hadde hatt tjangsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...