Gjest E8B614 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Inntil for en tid siden så betraktet jeg meg som en person som ikke la så veldig mye i utseende til andre mennesker . Jeg har hatt et sengekompis forhold til en fyr en periode nå , men måtte avslutte fordi jeg mer eller mindre begynte å vemmes over hvordan han så ut !! Årsaken til at jeg innledet dette forholdet med denne personen på trass av at han ikke er så kjekk som mange av de andre guttene jeg har vært sammen med , var fordi jeg ønsket å teste ut om det var noe i at "de som ikke er dritpene ofte er mye bedre i senga enn de dritpene " . Dette stemte faktisk i forhold til han fyren , han var veldig bra på alle måter , allikevel orker jeg ikke se på ham ! Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan dette kunne skje med meg ? Jeg som alltid har gått rundt og trodd om meg selv at utseende ikke telte så mye , bare indre kvaliteter ...*sukk for all del , let the crucifiction commence ....
Gjest milkyway Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Når det er snakk om en pulevenn må du nesten ha "lov" å tenke sånn. Jeg skal ikke skyte deg, muligens fordi jeg hadde det på samme måten. Først var han ikke avtennende, holdt seg i form, lange dreads og en liten skjeggsak som passet til ansiktet. Over en liten periode fjernet han dreadsene og fikk seg spare-hockey, skjegget ble erstattet med ustelte stubber, og pondusen kom. Pluss at for mye hasj og speed satte spor i ansiktet hans. Muligens jeg er overfladisk, men det er vel sånn vi mennesker funker, en må nesten tenne på noen for å slippe dem inn i musa.
lettlurt Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 når det gjelder ff så går det ikke mye på det å elske personen eller man behøver kanskje ikke å være gla i dem en gang. personlig syns jeg det er galt med ff. men lurer på en ting. gjør en godt trent kropp opp for en mindre pent ansikt?
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 For min del så må jeg jo tenne på en fyr, men utseendet har lite å si for meg
Gjest ts Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 gjør en godt trent kropp opp for en mindre pent ansikt? Det spørs .. jeg legger ganske stor vekt på ansikt , så for meg tror jeg faktisk ikke en godt trent kropp kunne kompensert 100 % .
Gjest ts Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg ble iallefall helt sjokkert over meg selv da jeg oppdaget hvor mye utseende egentlig betyr for meg . Har i alle år tutet ørene fulle og småkjefta på folk som har lagt mye vekt på utseende i den oppfatning av at de var overflatiske etc , også må jeg bryte med en fyr som har skikkelig gode kvaliteter ellers , pga at jeg orker ikke se på ham ....
Caracal Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Selvfølgelig har utseendet noe å si. Man må jo like partneren og være komfortabel med den utstrålingen som den andre har. Det som forundrer meg til di grader er at noen ikke ser at partneren ikke er tiltrekkende før etter en stund. Slik hadde vært umulig for meg. Men sånn sett så finnes det mange ”pene” mennesker jeg ikke hadde tatt i med ”ildtang” også. Så skjønnhet gjør ikke automatisk at man blir tiltrekt.. Dømmer vel ingen for å gjøre ting på den eller den måten eller å ha slike preferanser. Problemet kan da evt være hvis den andre har liknende preferanser og krav, så kan det fort bli krav mot krav som ikke innfries av noen av partene.. Caracal
sEnsAtion Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Jeg er helt avhengig av å bli fysisk tiltrukket av en jente før jeg kan få den helt spesielle tenningen. Blir jeg ikke fysisk tiltrukket, vil det bli et temmelig platonisk forhold. Men det indre teller like mye. Når jeg skriver om utseende, så må jeg skrive at jeg ikke sikter til stereotype bimbomodeller fra USA. Dette med utseende og tiltrekning er stort sett veldig individuelt og smaksrelatert. Det at du vemmes behøver ikke bety at alle vil det.
Gjest =tentacle= Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Jeg synes ikke dette er rart i det hele tatt. Uten fysisk tiltrekning, og uten kjærlighet, skriker instinktene opp om at det er feil å ha sex med ham, mer og mer. Vi er ikke laget for å ha et utelukkende teknisk forhold til sex og sexpartnere. Sex er bokstavelig talt påtrengende, og vil skape negative følelser når kjemien er borte eller aldri har vært der, selv om han er teknisk bra. Derfor blir de mindre pene trekkene mer tydelige for deg. Hadde du hatt følelser for ham, ville de sjarmerende trekkene blitt mer iøynefallende. På samme utseende.
Gjest ts Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Det som forundrer meg til di grader er at noen ikke ser at partneren ikke er tiltrekkende før etter en stund. Slik hadde vært umulig for meg. Jo , men jeg har aldri syntes han hadde noe sexy utseende i det hele tatt , skulle bare teste hypotesen om at "de gutta som ikke er så dritpene ofte kompenserer ved å være desto bedre i senga " , siden dette alltid var ment å skulle være et sengekompis forhold så tenkte jeg at jeg hadde best forutsetninger da . Jeg gikk jo også som sagt og trodde om meg selv at jeg ikke la så mye vekt på utseende , og trodde helt seriøst om meg selv at jeg aldri i havet kunne reagere sånn . Lette etter alle personlighetstegn som ville gjøre ham til en god elsker , og trodde egentlig jeg hadde vunnet gullpotten da han viste seg å faktiskt også være dritrå . I tillegg har vi en nesten elekstrisk kjemi i mellom oss . Men det som skjedde ble at det ble vanskeligere og vanskeligere og jo mer intim situasjone ble jo værre ble det til jeg bare pent måtte bryte fordi jeg greide ikke mer ! ps Bra å høre at det er flere som også mener at fysisk tiltrekning er viktig , siden det jo er litt fy fy å åpent si at manlegger stor vekt på utseende ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå