Gå til innhold

Jinx's bok

Jinx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært hjemmenfra i hele dag og jammen har jeg gått glipp av actionen. Så godt at alt står bra til da. Nesten glad jeg fikk vite at alt var i orden før jeg leste gjennom resten av meldingene :D Nei nå blei jeg glad :tommelsmil:

GRATULERER MED TVILLINGENE DINE JINX!!!!

:hoppe::hoppe::bursdag::bursdag::hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst_opp: GRATULERER MED GUTTENE, VENNEN!!! :blomst_opp:

Er så glad for at alt gikk bra. Var utroilg spent og nervøs her jeg satt. Også forsvant nettet også... :roll: Ja da er det bra man har Lillen...

Gleder meg til å høre fra dere alle!!!

Klemmer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar med tvillingpojkarna Jinx,

så skönt att de är ute och att de blir omhändertagna. De måste ha haft det trångt där inne. Väntar på mera rapport, jag hoppas ni alla tre snart mår bra och får komma hem.

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med Jinx igår kveld.

Hun var utrolig sliten, og hun hadde ikke sovet mye siden tirsdag. Hun tilbringer mesteparten av dagen på kuvøseavdelingen, hos sine små.

De er 1780 g og 2320 g, hvis jeg ikke husker helt feil.

Og det er lite!! Kan bare forestille meg hvor

nusselige de er... :hjerte::hjerte:

Foreløpig får de intravenøs næring (glukose) og sånde med melk i. Det er ikke så lett å suge på mors bryst når brystvorten er så stor i forhold til de små munnene!

Jinx har hatt masse besøk allerede. Jentene hjemme savner henne veldig, men de har det sikkert bra. Jinx har fått beskjed om at hun må være der hvertfall 5 dager, så vi får se hva som skjer over helgen. Hun visste ikke hvor lenge guttene skulle ligge. De må ihvertfall kunne ta puppen først! :)

Tenker på deg Jinx! Håper du har fått en god natts søvn, og at du er hos guttene dine nå... :P Håper smertene etter keisersnittet forsvinner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Det var små gutter ja.

Vel, jeg har sett mindre, men kan ikke huske det. Min bror var ca 1500 g da han ble førdt 10 uker før tiden for 22 år siden. Han lå en god studn i kuvøse, kom hjem uten evnen til å lage lyd (gråt med tårer, men inegn lyd) og var litt liten i oppveksten, men er i dag en helt vanlig og oppegåden, fornuftig kar, det blir nok de små babyguttene til Jinx også, etterhvert :)

Det er nok en fordel å klaer å få plass til "matstasjonen" i munnen før man reiser hjem ja. Sikker på at sykehuset passer godt på dem alle tre, og ser frem til å høre fra Jinx etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og håper at disse guttene er like tøff som mamman...

Det er så kjekt med gode oppdateringer fra tante lillen...

Tenker masse på dere. :klem:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine navn da :)

Nevøen min har Nathaniel som mellomnavn :)

Håper alt står bra til og sender en telepatisk klem og en liten blomst :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...