Jinx Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #261 Del Skrevet 22. juli 2003 Fikk en så morsom kommentar fra fireåringen da hun våknet i morrest.. ”Mamma jeg er sååå sliten, jeg har ligget her sååå lenge”.. Å sola skinner idag også.. Jeg som hadde på håpet på regn idag.. Men østlendingene vil vel ha regnet for seg selv tenker jeg... Det klør i øynene, men har fått lov av lege på sykehuset å bruke øyedråper. Det var vel noe av det sikreste vi gravide kunne bruke, da det er så lokalt.. De eneste allergi tablettene jeg kunne ta er av den gamle sorten, dvs.. Man blir veldig trett av dem, og får ikke lov til å kjøre bil.. Å de orker jeg ikke å ta.. Er så trett alikavel at... Å bilen må jeg ha anledning til å kjøre når det måtte passe meg.. Så jeg får bare holde ut den såre halsen, og all nysinga.. Imorgen er det ny UL, men da skal vi til jordmoren som forsker på ”hvit prikk på hjertet”.. Det skal bli intressant å få vite litt mer om dette. Neste uke er det vanlig UL igjen, og da får jeg sett mye til guttene og målt hver en millimeter av kroppen deres. Syns de hadde vokst så mye jeg på to uker (fra 17+1 til 19+2).. De kjennes ihvertfall godt nå.. Enkelte ganger kan jeg se utenpå magen at de sparker å beveger seg.. Men jeg syns de sparker så mye inni meg.. Altså ned mot vagina.. Er sikker på at jeg kan se en fot, hvis jeg titer inn der enkelete dager.. Ah nå ble det overskyet... Tenker jeg tar med meg "Enke for et år" ut på verandaen å setter meg.. Å en kopp kaffe.. Æsj..Der kom solen igjen.. Ja da får jeg vel sette opp parasollen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. juli 2003 #262 Del Skrevet 22. juli 2003 ...Å? ...Hører jeg et tordenskrall? Du invaderer aldri, skjønner du! Forsto ikke helt det med tid og penger jeg heller... Ikke Jente29 sin feil! Bare dumme folk som bestemmer! En av de tingene jeg skal gjøre idag, er å være misunnerlig på utseende til Jinx. Du er alltid så ny og fresh! Jeg er bare samma gamle musa... Idag ville jeg prøve noe nytt, men klarer lissom ikke å bli like fresh og ren og pen som deg... Må le av den slitne datteren din... ...Herregud nå bråker det utenfor! Det måå jo bare bli regn nå! Jeg spyr litt sammen med deg, av damene i Ungkaren (at det går an!), mens vi venter på regnet. Og jeg har ikke vært ute å danset uten deg inatt nei! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juli 2003 #263 Del Skrevet 22. juli 2003 I år hadde jeg tenkt å bestille undertøy til hele bunchen av tantebarn, blir litt mer til tvillingene siden vi er faddere på en av dem. Kjøper i tillegg sånne pakker med kortspill, tusjer eller fargeblyanter. Hansker, luer og votter er også helt ok å gi i julegave ! bestiller i hennes og maurits katalogen. På Strawberry finner du bodylotion til venninner og mannen kjøper du til i butikken etter at du har bestemt deg for hva han skal få. Jentene dine gir dere snowrasers eller løperhjul... Har ordnet alt for deg jeg ! :D Og ungkaren : dersom jeg hadde vært en av de tre siste ( ikke at jeg hadde meldt meg på i utgangspunktet ), hadde jeg jo visst at han hadde valgets kval. Hvor høyt elsket han meg da ? " Hmmm, skal jeg ta Ella eller Berta ? " Hadde takket nei til frieriet jeg. Jah, så det så ! Førjulsklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #264 Del Skrevet 22. juli 2003 Godt å sette seg ned å slappe av litt, med et glass isvann, hyggelig mails, pm og hilsener i dagboken min :D Å DET REGNER UTE !! Kunne ikke vært bedre Har nettopp hatt besøk av min bror hans samboer og deres 7 uker gamle datter.. (som jeg skal være fadder for ) Kan sitte med henne på fanget i timesvis å bare se på henne jeg.. Hehe.. Hun er så nydelig, og hun har blitt så stor.. Utrolig hvor fort de vokser disse små tassene.. Stilig avatar Lillen... Det var noe annet enn musa di ja Skal love deg det har tordnet så høyt og lenge her også.. Å regn, regn regn... :D Takk for førjulsklemmer å enda flere nyttige tips Hilde Faddere på hver tvilling hadde jeg ikke tenkt på.. Hadde de like mange på hver ? Evnt hvor mange ?? Har ikke kommet så langt i planleggingen enda jeg.. Hm... (Ikke så rart kanskje..) Det blir mange faddere det.. Barna løper rundt og rundt stue->kjøkken->gang->stue->kjøkken osv osv.. Håper de sliter seg ut snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juli 2003 #265 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei igjen ! Håper du drar nytte av noen av tipsene. Kjøp nå iallefall kakene på konditoriet da. Jeg er lett bekymret for at du kommer til å slite deg ut til jul og det er jo strengt tatt ikke nødvendig. De hadde fire faddere ( to ektepar ) til hver av tvillingene. Og ja, det ble fullt oppe ved døpefonten. Hadde du kanskje vært interessert i å kjøpe pent brukte klær/ utstyr, eller har du det slik som meg som liker helst å kjøpe nye klær til ungene ? ( Snobb, det er det jeg er. Synes aldri det blir "vår" lukt i klær som er arvet ) Minsten arver jo selvfølgelig fra eldste, det får jo være grenser for snobberi.... Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 23. juli 2003 #266 Del Skrevet 23. juli 2003 Blir helt kvalm av enkelte av de kvinnfolkene i ungkaren.... Spes fire av dem... Pjuk... Hvilke fire da? Sidetasidetasideta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #267 Del Skrevet 23. juli 2003 Det tordnet så voldsomt her i går at jeg ble kastet av nett, og modemet fikk seg en kraftig smell.. Sambo har brukt mange timer av natten på å reparere det, så nå er vi oppe å går igjen.. (men hvis jeg skulle bli borte igjen, kan det ta tid før jeg kommer meg på nett igjen..) Det ble et skikkelig uvær i går kveld.. Det tordner så voldsomt her at lampene i vinduene klirret mot glasset.... Å lynet slo ned rett utenfor huset... Å det regnet (og haglet) så mye som jeg aldri har sett makan.. - med sånn kraft at trær og busker lå vannrette.. Fikk nok en dose av det etterlengtede regnet ja.. Idag har vi vært på UL å sett på guttene igjen.. Gjorde ikke så mye ang hjerte, bare fikk beskjed om at alt så bra ut.. (Å hun forklarte mye om studiet de gjør...) Å jordmora gjorde en grundig undersøkelse av begge barna, og tok seg godt tid til å forklare hver eneste liten ting.. Hun var kjempe flink.. Fikk mange fine bilder.. :D Men TV2 er det veldig vanskelig å få tatt profil bilde av, for han gjemmer seg unna.. Ligger for det meste å ser ”inn i magen” han.. Tror jeg har et helt album snart med bare ultralydbilder.. De var svært aktive å flyttet på seg hele tida.. Før vi dro tok vi en siste sjekk på hvordan de lå, og da lå TV1 nede i tverrleie, og TV2 med hodet opp og rompa ned.. Men de skiftet stilling hele tida.. Jeg spurte om alt jeg lurte på.. F.eks Om de så antydning til lys der inne ? For jeg leste at de så et fint rød/rosa skjær i magen.. Men neida.Det er stappmørkt i magen, engang ikke sollys slipper til om jeg sitter med bar mage i sola. Så da vet jeg det.. Spurte også hvor morkaka var plassert siden jeg leste (leser for mye?) at det kunne være vanskelig å kjenne spark pga morkaka lå i veien.. Men det var ikke tillfelle, for morkaka ligger alltid under barna.. Hadde funnet det merkelig om den skulle ligget over dem.. Fikk svar fra Samordna opptak idag, og jeg mangler nesten 1 poeng (kjipt) , på å komme inn på den skolen jeg vil.. Kom inn på Årsstudium i Pykologi.. Noe jeg søkte bare for at det var helt nytt av året, og noe jeg kunne bygge på Pedagogikken.. Men vet da søren hva jeg skal gjøre til høsten.. Kanskje ta et VK1 kurs over nett..? Helsservicefag el.. Har jo alle allmennfagene så det skulle vel ikke tatt så mye tid.. Men så føles det så dumt å ”hoppe ned et trinn”... (tilbake til vg) Nei jeg må tenke litt på det.. Må jo tenke litt økonomisk også.. Har ikke peiling på hvor lenge jeg kan få svangerskapspenger...? Tror jammen meg det kommer regn igjen snart.. Det ble så mørkt ute.. Må gå å ta inn klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #268 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvilke fire da? Sidetasidetasideta! Ja hva heter de da..?? 1) Hun lyse som må ha alkohol innabords for å takle ungkaren.. Amber ? Hun var på en mislykket singel date med han på skøytebanen.. 2) Kristen/Kirsten (også på singel date med han ) 3) Christina (Langt hår) 4) Jåle Tina Pjuk.. Å sikkert flere også.. Men det var de som plaget meg mest på mandag.. Å herregud, nå kommer tordenværet igjen.. Må trekke ut alle ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juli 2003 #269 Del Skrevet 23. juli 2003 Og så jeg som håpet du skulle være litt på nett nå... :cry: Er det virkelig sånn at torden (eller heller lynet kanskje) kan gjøre skade på data-tingene våre!? Dette må jeg vise til Mannen... Han ble så oppgitt over meg igår da jeg trakk ut ledninger, og sa bare at det var "one in a million" osv... Han synes jeg er små-hysterisk bare fordi jeg tar forhåndsregler; hva er galt med å være på den sikre siden!? Må forte meg å skrive nå, for her regner det, og snart kommer sikkert tordenet også! Du fikk ihvertfall regnet ditt igår! Det får'n si! Herlig! Men "stormen" hadde ikke trengt å vært her, synes jeg! Fint å høre om guttene dine igjen! Og bra jobba med spørsmålene; det er ikke lett å huske på det man lurer på når man først har muligheten til å få svar...! Håper du får en fin dag! :D Drømte om deg inatt, tror jeg! Plutselig var du en person! Og du var ikke gravid, for drømmen hadde ikke noe med graviditet å gjøre... 180 cm lang, slank og blond. Og veldig hyggelig. Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #270 Del Skrevet 23. juli 2003 Drømte om deg inatt, tror jeg! Plutselig var du en person! Og du var ikke gravid, for drømmen hadde ikke noe med graviditet å gjøre... 180 cm lang, slank og blond. Og veldig hyggelig. Lillen Jeg er en person da :o 180 ??? ...Jøss... 20 cm lengre enn faktiske mål.. Kanskje jeg hadde på veldig høye platåsko ? Finnes ikke slank lengre.. (tjo..kanskje slanke legger ? ) Blond ja... Å jeg er svært hyggelig Skriveren vår er helt brent den også etter i går :cry: Koster å ønske seg regnvær ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #271 Del Skrevet 23. juli 2003 Skal love deg at jeg skal kjøpe alle kakene på konditoriet i år Hilde.. Bortsett fra pepperkakene da.. De må jeg jo bake sammen med små jentene.. Det er så hyggelig at du er bekymret for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #272 Del Skrevet 23. juli 2003 I dag er det onsdag 23. juli. Du går nå i 21. svangerskapsuke og har 140 dager (20 uker - 2 ? 3 ?) til termin onsdag 10. desember 2003. Uke 21: Babyene dine veier nå 400 gram og er 26 centimeter lang. Dvs jeg har en halvmeter med baby imagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juli 2003 #273 Del Skrevet 23. juli 2003 Hellu... Er guttene like store som enslige babyer er, eller har du en spesial-oppdaterings-tvillig-sak!? Nok en gylden halvmeter ja! Jøss... Er du også en person?? :o Trodde jeg var den eneste her jeg... Godt å høre. Må si meg enig med det du skrev hos meg; jeg er virkelig stilig for tiden! Hadde flaks med den gitt! Hadde i utgangspunktet regnet med å måtte ha litt hjelp fra freshe Jinx, men hittil klarer jeg meg merkverdig bra :o Kanskje når jeg falner... Tenkte jeg skulle prøve å variere litt, slik du gjør! Sunt det! Nei, det finnes ikke fysiske tegn til noe hos kroppen min... Glemte jeg virkelig å skrive det? Begynner virkelig å bli kjedelig dette... Lillen elsker å ta opp plass hos andre... Ha en koselig kveld, Jinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #274 Del Skrevet 23. juli 2003 Er guttene like store som enslige babyer er ?? JA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #275 Del Skrevet 23. juli 2003 Har sinnsykt med matlyst på kveldstid.. Hvorfor ?? Føler jeg aldri blir mett.. Har hele tida lyst på noe.. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juli 2003 #276 Del Skrevet 23. juli 2003 Psst...Det er fordi Emmert og Idert tror det er middagstid! Eller har du lært dem klokken kanskje?! Nei, tenkte ikke det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #277 Del Skrevet 23. juli 2003 Emmert og Idert du liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #278 Del Skrevet 24. juli 2003 Morgenstund er tull i grunn... :Gjesp: :Gjesp: Fikk ikke sove lenger enn til seks idag.. (fem i går) Det er nok allergien som plager meg.. Sår i halsen etter å nyse så innmari, og når snørret renner i litervis er det ikke særlig behagelig å ligge.. Snufs.. Sola skinner, og det er en fin morgen – sånn ellers altså.. Nyter morgenens første kopp med kaffe.. Må lage/hente meg litt forkost mens jeg planlegger dagens gjøremål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #279 Del Skrevet 24. juli 2003 Planer for dagen : Pante tomflasker... (Hele bua er stappfull..) Gå gjennom babyklær jeg har i kjelleren (ikke gjort det enda) Sortere klær til fireåringen... OPPÅ kommoden hennes ligger det metervis av stabler med klær jeg ikke får i skuffene.. (hun må vel ha vokst ut av str 86 nå?) Vaske klær Sløve på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #280 Del Skrevet 24. juli 2003 Har bare gjennomført tre ting på lista mi idag :cry: Fikk pantet flasker idag ja.. (200kr) Men fant ut at det var en stund siden jeg hadde kjørt bil, for magen min gikk helt inni rattet.. Måtte sette setet litt tilbake.. Har vasket klær, og maskinen går enda.. Å sløve på KG det har jeg fått til .. Jeg har vært så dårlig imagen idag.. Å hatt det litt vondt.. holdt senga et par timer.. Håper det går over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå