lillen Skrevet 30. juni 2003 #161 Del Skrevet 30. juni 2003 huff og huff og huff... Jeg liker ikke at du har stressende og dårlige dager! Ble deppa da jeg leste om dine frustrasjoner i samlivet forrige torsdag. Men det er jo heldigvis sånt som kommer og går, og innerst inne er dere jo uansett glade i hverandre, og det er i grunn det som betyr mest. 1 stk gravid kvinne + 1 stk dobbelskift-mann + barn = slitsomt... Er man lei seg og trøtt, så er det vanskelig å ikke la det gå ut over de nærmeste... Håper berg- og dalbanen har roet seg litt snart. Den skal ihvertfall forsvinne når dere setter dere i bilen til Oslo! Basta! Pass bare på å stoppe på rasteplasser og bensinstasjoner, for å "trimme" beina og kjøpe pølser og is! Krysser fingrene for at det skal komme litt regn som muntrer deg opp! Har ikke noe imot det jeg, bare det regner skikkelig! Du får vel igjen de forsikringspengene du betalte til ingen nytte?? Enig med deg; Heia Norge Jeg er spendt på hvordan det går på ul imorgen, og ønsker deg lykke til! Håper mannen har tid til å bli med, til tross for travle dager! Tusen takk for at du har hjulpet dagboken min til toppen flere ganger Du er så god å ha! Dine ord får isbiter til å smelte på få sekunder! Masse klemmer (som jeg har samlet opp til deg) fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #162 Del Skrevet 30. juni 2003 TUSEN TAKK LILLEN Du er så god Å det er så godt å se deg her igjen !!!!!!! :kysse: Sambo skal være med på UL ja.. Han har sommerferie nå Vi gleder oss kjempe masse begge to... Har nettopp spist ukens sunneste middag... Pommes Frites med masse party dressing og ketchup Ikveld er siste episode av Ungkarskvinnen.. Det blir nok tåredryppende... :cry: hehe.. (neste uke begynner ungkaren III ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #163 Del Skrevet 30. juni 2003 :o Har skikkelige sommerfugler i magen nå.. Jeg skal på UL imorgen !!!! Jeg prøver å "forberede" meg på at det er gutter, men jeg er så irriterende sikker på at det er jenter Å snart får jeg vite det..... Kommer ikke til å få sove i natt.. Jeg husker at jeg engang hadde så mange spørsmål jeg skulle stille ekspertene på denne kontrollen, men nå har jeg glemt det.. Hm... Må bla litt tilbake i dagboka mi, kanskje de dukker opp her ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 30. juni 2003 #164 Del Skrevet 30. juni 2003 Tänk om det är en av varje då? En gutt och en jente? :o Lycka till i morgon. Jag vill också på UL snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. juni 2003 #165 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har bare en ting å si ; " Åh, en av DE dagene !!!" Slike dager du forsover deg som start og alt bare går i dass..... Sender over en stor og inderlig dypfølt porsjon med medfølelse. Liker ikke sure politiklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. juli 2003 #166 Del Skrevet 1. juli 2003 Nå er vi spent på UL resultatene kan du tro! Sender ellers over en oppmuntringspresang: Charlie (fra ungkarskvinnen) iført bare verktøybelte, tar små reparasjoner du måtte trenge i huset, tar husarbeidet i samme slengen, lager en lekker middag til deg og brer over deg dyne med nyvasket sengetøy. Han kan legges sammen for enkel lagring under (eller i) sengen, og tas frem til senere bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. juli 2003 #167 Del Skrevet 1. juli 2003 Venter på rapport nå ja... Er kjempespent... Kommer innom deg senere. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2003 #168 Del Skrevet 1. juli 2003 Klips: Jeg tror det er større sjanse for at Ryan fra ungkarskvinnen ville gjort dt du beskriver der. Åhh så fornøyd Magnhild ble over at Trista valgte Ryan!! :D Og til Jinx: Gleder meg til å høre UL-rapport!! Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juli 2003 #169 Del Skrevet 1. juli 2003 Når på dagen var ul da? Kanskje sent... Ikke meningen å mase nå; vet du sikkert har ting å gjøre! Håper du fikk kost deg ordentlig med ungkarskvinnekveld igår! Håper du oppdaterer oss idag... Kanskje du fortsatt er i sjokk over at resultatet er to GUTTER!?? Neida...tror du det er jenter, så tror jeg det også! Men det går an med blå hjerter også da! :D Ha en flott dag! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 1. juli 2003 #170 Del Skrevet 1. juli 2003 nå var det vel påtide at også jeg skriver noen ord i boka di -har smuglest lenge skjønner du, har sansen for deg Jinx -og følger spent med i svangerskapet ditt! Hyggelig at du deler alt med oss. Akkurat graviditet og fødsel har fascinert meg siden jeg var jentungen, og det avtar ikke med årene... Det er min lille "hjertesak" tror jeg Ellers har jeg følt med deg mens jeg har lest boken din, alt fra tiden da du fant utav at du var ikke planlagt gravid -etterhvert med tvillinger sådan, og til samlivsproblemer. Og jeg må si jeg er imonert over styrken din! Gleder meg masse til å høre "fortsettelsen" og følge deg mot fødselen! Og som de andre her, venter jeg spent på ULresultat.... :D kanskje får du en av hver -det hadde vel vært noe, en liten gutt og en jente? Lykke til! *klem* silja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. juli 2003 #171 Del Skrevet 1. juli 2003 Nu vill jag veta hur UL gick! Varje gång det plingar in ett mail från KG och jag ser att det hänt nåt i Jinx bok undrar jag med nyfikenhet vad UL:et sa... och så är det "bara" fler som är nyfikna. Hoppas det är bra med er alla klem fra Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #172 Del Skrevet 1. juli 2003 Takk for hilsener jenter.. Her kommer dagens oppdatering.. Trekker pusten dypt.. Fortsatt sommerfugler i magen... Dagen begynte tidlig med nervøs mage, kvalme og nerver... Måtte vente i 40 minutter før det ble vår tur... Det var lenge (å den varmen da)... Kom inn, og snakket løst å fast med jordmor.. Hun hadde fått den gamle journalen min, og ikke fått med seg at jeg hadde to i magen.. Det syns hun var artig selv om jeg spolerte lunsjen hennes Jeg ble så lettet da jeg så at begge hjerter banket De var blitt så store og fine siden sist.. Jentene mine... (Trodde jeg ) De lå side ved side. På hver sin side i magen.. Med hodet opp og rompa ned.. Begge hadde føttene sine på blæra mi så jordmor skjønte godt at jeg måtte tisse hvert 5 minutt Istedet for tvilling 1 og 2, ble de da tvilling høyre og venstre.. Vi tok for oss venstre først.. Alt bra, bortsett fra hvit prikk i hjertet. Ikke hjertefeil, men man forsker på hva dette er enda, så vi må være med i forsøket der, som pågår i årevis.. Å der..Midt i bildet så vi hele understellet.. Baller og tissemann som stod rett til værs Kjente hjertet gjorde et hopp.. Vi får to gutter Den andre hadde også hvit prikk i hjertet.. (de er jo eneggede) De lå i en "sekk" sammen, men adskilt av en tynn tynn hinne.. Så de kjenner hver en bevegelse den andre gjør.. De deler også morkake, men var like store og fine.. Vel den høyre var mm bredere rundt hodet enn venstre.. Terminen min ble forskjøvet til 10.desember :o Så da er jeg idag 17+1 (istedet for 17+4 som jeg trodde) Vi fikk så mange flotte bilder av dem.. Et bilde av foten til venstre.. Å et av dem sammen, der det ser ut som vestre ligger å ser i et speil, så er det faktisk broren vi ser Venstre var så søt, og lå å klødde seg i hodet og sugde på tommelen.. Høyre var litt vanskelig å få tak på... Skal på ny UL om tre uker, og etter det skal jeg på UL annenhver uke.. Så jeg får sett mye til guttene mine.. Vi må ihvertfall kjøpe masse gutteklær Vi har sekkevis med jenteklær (og enda har jeg kjøpt masse mer).... Finner ikke noen fine gutte baby klær jeg.. Alt ser likedan ut... Kjedelige farger.. Men noe må vi jo ha.. Ellers har blodtrykket steget til 128/70, og jeg hadde lagt på meg 6 kg :o Skulle egentlig dra til Oslo idag, men turen er utsatt.. Får se om vi får dratt imorgen.. Jeg finner ikke et forsikringsselskap som tar under 10000 i året for bilforsikring.. Å syns det er dyrt.. :cry: Så enda kjører vi med prøveskilter... ps...Tar gjerne imot forslag på navn.. Har bare konsentrert meg om jentenavn jeg :oops: Selv liker jeg David... Men sambo vil ikke ha noen bibelske navn.. Får vel bla litt i navneboka.. (litt bedre å få navn på dem, enn å kalle dem høyre og venstre ) Klem Jinx... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2003 #173 Del Skrevet 1. juli 2003 ÅHH to GUTTER!!! Så gøy da!! La meg se, guttenavn: *Erik *Andreas *Alexander *Tomas *Elias *Markus (kanskje litt bibelsk for mannen?) *Marius *Mathias *Tore *Ole *Oliver *Anders *Håkon *Lars *Martin *Morten hihi, det var da noen. Bare synd at mannen min ikke går med på noen av de... Lykke til med gutteklær. Og husk at gutter ikke trenger å være søte så lenge de er TØFFE og BARSKE!!! Og jeg vet at det går an å finne fine klær til gutter, selv om jeg var litt i villrede da jeg fikk min første nevø etter to nieser... :-? Men det gikk greit det også... Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juli 2003 #174 Del Skrevet 1. juli 2003 Flott rapport! Er så glad på dine vegne! Men to GUTTER da! Var det ikke Jinx-mannen som hadde to guttenavn klare da? Eller roter jeg nå...? David var fint...men bibelsk, ja! Balder? Benjamin? Kasper og Jesper og Jonathan? Så artig det blir med masse ul! Men du...det er jo mange fine gutte-klær også! Fine pasteller, og klare sterke farger! Kan jo egentlig bruke alt...unntatt rødt og rosa... Glad Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2003 #175 Del Skrevet 1. juli 2003 Glemte helt: Hør med Vesta (om de finnes hos dere) om bilforsikring. Vi betaler 4500 for delkasko og 12000 km hos de. Klem fra Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juli 2003 #176 Del Skrevet 1. juli 2003 Og husk at du lovte å ikke kalle guttene for Emma og Ida! Emanuel og Idefix? Emmert og Idert? Einstein og Iq? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. juli 2003 #177 Del Skrevet 1. juli 2003 Spennende med ul!! :D Gratulerer med to gutter i magen Kan jeg få foreslå noe navn... - Jørgen - Jonas - Jens - Mats - Patrik - Kasper - Henrik - Fredrik - Lucas - Lars Blir moro å se hva dere ender opp med- og til mannen kan du jo si at ikke alle bibelske navn blir forbundet med bibelen. Da vi sa Lucas til mamma sa hun men det er jo så bibelsk.. ei på jobben sa at det er jo navnet til hesten til pippi! -David er pent! Lykke til videre med de to guttene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 1. juli 2003 #178 Del Skrevet 1. juli 2003 åh, så moro!!! -gild lesing det her! Og tenk to gutter da -det er to av hvert det Ellers kan jeg si at min venninne fikk nylig en gutt, og trodde det skulle bli vanskelig å finne klær... hun hadde også sett for seg en jente å kle opp med masse søte klær... Men det finnes faktisk mye pent, bare vent nå når du vet du har to gutter der inne, opptar dette tankene dine og du vil legge merke til mere! Synes det er fint med lyseblått, beige og hvitt til gutter jeg... Om jeg får en gutt engang, skal han ha hvite klær som helt nyfødt... Synes ikke gutter skal kles i tøffe klær allerede fra starten av -må jo få være litt baby de også :D Og ang navn -bibelske navn, jeg må le... så mange av de som er nevnt her da.. David, Marcus, Benjamin, Elias, Andreas, Tomas... Men mange fine navnforslag synes jeg du har fått! Her er "mine navn": - Sondre - Johan - Eirik - Andreas - Magnus - Ole - Anders - Lars - Henrik - Dagfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #179 Del Skrevet 2. juli 2003 Takk for gratulasjoner Så mange fine forslag på navn, så snille dere er Sambo går ikke med på noen av mine forslag han heller Magnhild.. .. Enda det er hebraisk.. Litt spent på å finne gutteklær ja Han har to navn klart ja Lillen, men etter å ha fortalt meg det ene tror jeg ikke han tør å fortelle meg det andre Vet ikke om jeg tør å skrive det engang Det var et spesielt og pent navn, og jeg vet ikke om en eneste person som heter det.. MEN.... Må vennes litt til det tror jeg.. Måtte sprute ut i latter over de forslagene dine Lillen... Emanuel og Idefix? Emmert og Idert? Einstein og Iq? MÅ vise de til sambo Lukas har jeg på navnelisten min jeg også Kipa, og det er ikke hebraisk står det i navneboken min.. Det er latinsk.. Ja syns det er fint med hvitt og beige til gutter jeg også Silja, så jeg får se om jeg finner noe... Noe mykt og behagelig.. Noen av mine navne forslag er : David Benjamin Ben Levi Leon Mikael Jostein Colin Edward Gabriel Erwin Arman Trym Grim Ask Vegard Isak Julian Justin Kent Theo (likte det litt han også) Ted Tim Tom Lukas Malvin Morgan Nathaniel Oskar Rainer Ramn Tobias Tord Viljar Viking William (Eller kanskje Solan og Ludvik ) Skal se litt på utenlandske navnesider etterpå.. Men nå må jeg skaffe forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juli 2003 #180 Del Skrevet 2. juli 2003 Så koselig ul-rapport. Varm i hjertet av slik lesning vet du. Ser allerede for meg fremtiden din med de to små rabbagastene. Du var jo ikke helt tom for navn, da :o Men Einstein og Iq tar kaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå