Sympatia Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 (endret) Vi har da fått oss en nydelig liten pusekatt, og vi ser at allerede no så har han begynnt å klore på våre fine skinn spisestuestoler... Så da tenkte vi at både for litt forandring og beskyttelse hadde stoltrekk vært en god ting. Og da lurer jeg på følgende: Noen som vet om noen steder som selger dette? Jeg har sjekket Ellos,men der passet ikke str til stolene våre. Endret 12. september 2007 av Sympatia
~Alwa~ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Har ingen erfaring men vet Laredoute også har stoltrekk. I fall du vil ha litt å velge mellom
Sympatia Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 (endret) Har ingen erfaring men vet Laredoute også har stoltrekk. I fall du vil ha litt å velge mellom Takk så mye, måtte forandre litt på innlegget mitt da jeg målte stolene etter jeg la inn trekket,hehe... Endret 12. september 2007 av Sympatia
Ruth Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Gni med litt appelsinskall der hun klorer (katter hater sitruslukt), bruk en spruteflaske med vann til å sprute på pus med når hun blir tatt på fersken og gå raskest mulig til anskaffelse av en klorepåle. Jeg har alltid hatt katter og har ikke et eneste kloremerke på møblene så jeg er sikker på at det funker.
Sympatia Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Gni med litt appelsinskall der hun klorer (katter hater sitruslukt), bruk en spruteflaske med vann til å sprute på pus med når hun blir tatt på fersken og gå raskest mulig til anskaffelse av en klorepåle. Jeg har alltid hatt katter og har ikke et eneste kloremerke på møblene så jeg er sikker på at det funker. Takk så mye for råd... Jeg skal prøve det du sier... Hittil no har jeg brukt "Paw away"...dvs gjennomsiktig klister så lugger når han hopper på møbler hvor jeg har festet dette. Det har fungert supert til sofaen...imens spisestolene,så fikk han en lærepenge i sta,men prøvde seg på nytt...etter det så har han ikke prøvd....men skal gåtil anskaffelse av sitrus jeg...hehe... Men har litt lyst på stoltrekk allikavel...
Ruth Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Sympatia, DET skjønner jeg. Skifter stadig stoltrekk selv, jeg. Vet ikke riktig hva det er du har tenkt deg, men de er jo temmelig enkle å sy selv. Håper du får like mye glede av pusen din som jeg har og har hatt av mine. Skjønt min kom inn med dagens tredje mus i kveld. Og forventer å få skryt. UGG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå