Gjest Bodillen Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vi har kjøpt en kjempestilig høyglanset tv-benk, men den er jo så satans statisk! Jeg bruker swiffer duster på den, og det går fint, men dagen etter er den full av støv igjen! Jeg kjenner at den er skikkelig statisk, og antagelig har det med overflatebehandlingen å gjøre. Finnes det noe jeg kan tørke over den med så den slutter å tiltrekke seg alt som finnes av støv her i huset?
Kvist Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det finnes sånn antistatiskmiddel til skjermer og datautstyr å få kjøpt. Kan tenke meg at en databutikk eller Claes Ohlson kan ha sånt. Kanskje det funker på møbler også? Eller så kan du prøve med tøymykner, det gjør jo klær mindre statiske i hvertfall. Men hvor lekker høyglansen blir av det vet jeg ikke. Men det er jo ikke så vanskelig å ta det vekk med en fuktig klut hvis det lager skjolder.
Gjest Bodillen Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Takk for tips, det der skal jeg teste ut!
Kvist Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Venter spent på rapport jeg da :kaffe:
emi Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Gjest Bodillen Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Tøymykner var tingen, det! Og overflaten er fortsatt like blank og fin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå