Gå til innhold

Sydentur


Gjest reiseklar;-)

Anbefalte innlegg

Gjest reiseklar;-)

Hei, jeg lurer på om noen har tips til hvor vi (to venninner) kan reise på sydenferie nå i månedsskiftet september/oktober? Vi ønsker oss et sted hvor det er varmt, og hvor vi kan ligge på stranden hele dagen;-) I tillegg hadde det vore et stort pluss om det var et bra uteliv der, men det er kanskje ikke noe bra uteliv noe steder på denne tiden?

Håper noen tar seg tid til å svare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Hurramegrundt
Hei, jeg lurer på om noen har tips til hvor vi (to venninner) kan reise på sydenferie nå i månedsskiftet september/oktober? Vi ønsker oss et sted hvor det er varmt, og hvor vi kan ligge på stranden hele dagen;-) I tillegg hadde det vore et stort pluss om det var et bra uteliv der, men det er kanskje ikke noe bra uteliv noe steder på denne tiden?

Håper noen tar seg tid til å svare:-)

jeg foreslår sharm el sheikh, egypt :) var der i oktober selv, og det var varmt og digg. det er (som kjent) også fantastisk å bade der, blant korallrev og fisker. For min del ble det mer opplevelser enn uteliv, men tror naama bay skulle tilby noen populære utestedsplasser også. GENIALT reisemål iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lurer på om noen har tips til hvor vi (to venninner) kan reise på sydenferie nå i månedsskiftet september/oktober? Vi ønsker oss et sted hvor det er varmt, og hvor vi kan ligge på stranden hele dagen;-) I tillegg hadde det vore et stort pluss om det var et bra uteliv der, men det er kanskje ikke noe bra uteliv noe steder på denne tiden?

Håper noen tar seg tid til å svare:-)

Kypros er fortsatt lun i september-oktober. Litt kjøligere om kvelden, men varmt ennå på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Tunisia! Var der i fjor i månedskiftet september/oktober og det var deilig! Lå på stranden, reiste mye rundt og shoppet. Også har de fantastisk god mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...