Gå til innhold

P-Plaster


Gjest Gjest_Iselin_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Iselin_*
Skrevet

Hei.

Er det noen som vet om man må vente til første mens med å sette på det første plasteret,hvis det er første gang man bruker det?Jeg brukte sist p-pillen cerazette.Jeg fikk nesten aldri mens eller blødning da jeg tok cerazette,så da kan det ta lang tid før jeg evt kan begynne på plasteret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I følge felleskatalogen skal du vente til mensen kommer og sette på plasteret i løpet av de første 24 timene med etter mensen har kommet.

Se http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

Søk på evra og infoen vil ligge langt nede på siden. Etter hvordan plasteret brukes.

Endret av Saeria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...