Gjest Gjest_Iselin_* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei. Er det noen som vet om man må vente til første mens med å sette på det første plasteret,hvis det er første gang man bruker det?Jeg brukte sist p-pillen cerazette.Jeg fikk nesten aldri mens eller blødning da jeg tok cerazette,så da kan det ta lang tid før jeg evt kan begynne på plasteret.
Saeria Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 (endret) I følge felleskatalogen skal du vente til mensen kommer og sette på plasteret i løpet av de første 24 timene med etter mensen har kommet. Se http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/ Søk på evra og infoen vil ligge langt nede på siden. Etter hvordan plasteret brukes. Endret 12. september 2007 av Saeria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå