Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
hahahaaa! :ler: nå ringte intervju-damen fra mitt første innlegg, og sa at de hadde bestemt seg for meg.

uffameg... det begynte jo med at jeg trodde hun var tlf-selger, og la på uten å svare. når hun så ringte opp igjen, svarte jeg surt, og var generelt altfor frekk (midt i leggetid her, så ganske stresset!). til slutt skjønte jeg hvem hun var, og da sa jeg at jeg egentlig ikke var interessert, men at jeg skulle tenke på det.

stakkars damen... hun var helt paff. hennes fantastiske sokkel! hvem avslår slikt! og så jeg, da... white-trash som meg :ler:

Fantastisk!! :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hahahaaa! :ler: nå ringte intervju-damen fra mitt første innlegg, og sa at de hadde bestemt seg for meg.

uffameg... det begynte jo med at jeg trodde hun var tlf-selger, og la på uten å svare. når hun så ringte opp igjen, svarte jeg surt, og var generelt altfor frekk (midt i leggetid her, så ganske stresset!). til slutt skjønte jeg hvem hun var, og da sa jeg at jeg egentlig ikke var interessert, men at jeg skulle tenke på det.

stakkars damen... hun var helt paff. hennes fantastiske sokkel! hvem avslår slikt! og så jeg, da... white-trash som meg :ler:

:skratte: :skratte: :skratte:

Skrevet

xn, ungen og jeg var på leit etter og leie et hus får mange år siden. fant et hus til utleie litt inni skogen, langt fra trafikk osv.

prata med huseier som advarte oss i mot spioner!

han mente att KGB hadde huset under overvåking, CIA avlyttet tlf og det var noe andre som sneik rundt der men han viste ikke hvem det var.

vi bodde der i nesten 2 år ( til xn fikk navnet xn), merket aldri til noe overvåking, men hvem hvet, kansje ulike land har mange kule bilder og taper med samtaler på av oss :ler:

Gjest Blondie65
Skrevet
huseier som advarte oss i mot spioner!

han mente att KGB hadde huset under overvåking, CIA avlyttet tlf og det var noe andre som sneik rundt der men han viste ikke hvem det var.

En merkelig måte å markedsføre et utleieobjekt på? Eller mente han at det var en del av attraksjonene?

Enkelte utleiere er rett og slett utrolig rare ... Litt i sin egen verden.

Skrevet

*abonnere på tråd* :ler:

Det går opp for meg at jeg har vært utrolig heldig med utleiere opp gjennom årene, når jeg leser dette.

Men jeg har ved en anledning vært temmelig uheldig med leilighet. Jeg hadde nettopp flyttet til ny by og måtte han en leilighet til jeg klarte å finne meg noe mer permanent. Leiligheten var grei nok, men ganske dyster i fargetonen (grønn gang, brune skapdører på kjøkken osv.) men den skulle nok holde trodde jeg. Badet var imidlertid lite (huset var vel bygget på 60 tallet) så jeg måtte ha vaskemaskin på kjøkkenet. Uttappingsslangen måtte skjøtes, for å nå fram til avløp. Rørlegger ble tilkalt og fikset saken - trodde jeg helt til jeg skulle vaske klær for første gang. Vannet flommet ut - på gulvet. Stor lekk i skjøt. (Ble fikset da jeg reklamerte på jobben.)

Det neste som hendte var at soveroms- og kjøkkenvindu viste seg å være mildt sagt lekke. Vann strømmet inn da høststormene kom. Det var bare å stappe inn det jeg hadde av filler og gamle håndklær.

Etter høst kommer vinter. Leiligheten var utstyrt med oljekamin så jeg skulle nok holde varmen. Ovn ble tent da temperaturen krabbet nedover, men hvor kom den mystiske parafinlukten fra? Selvsagt lakk det fra kaminen også....

Trenger jeg å si at jeg fant meg ny leilighet ganske fort etter det :ler: ?

Skrevet

Mye morsomt her.

Vi er ute etter å kjøpe hus med hybel, men for en stand de fleste av hybelene er i! Megler mener at den kan vi leie ut og få mange tusen for, men jeg syntes nesten det ekkelt å bare være på visning der. Husker spesielt den ene. Kjøkkenet var fra 50-tallet, og så nesten ikke ut som om det hadde blitt vasket siden. Plasten som var på benken var boblete og holdt på å løsne helt. Badet turte jeg ikke å gå inn i en gang. Doskålen var sprukket, og det manglet flere fliser på veggen, i tillegg til synlig mugg. I stuen, som liksom hadde sovalkove hadde det vært store fuktskader, så i den delen man liksom skulle sove hadde man fjernet alt av belegg, slik at det var ren betong på gulv, vegger og tak. Halve veggen som skilte stue fra soverom var også fjernet. Resten av taket hadde store synlige fuktskader, og det hadde tydligvis dryppet ned på vegg-til-vegg teppet under. "Litt oppusing så får dere mange tusen for denne", sa megler. Vi lurte på om det var billigst å rive hele huset og bygge nytt...

Ellers så tror jeg ingen ting slår badet som hadde vegg-til-vegg teppe, med dusjhode, og dusjgardin (altså ikke eget avlukke, men rett på baderomsgulvet)! Det sto riktignok at den dusjen ikke hadde vært i bruk etter at de pusset upp, men skulle man leie ut måtte man jo ha en dusj, så da hadde de det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...