Amalie_85 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Ja, til helgen har jeg fri fra jobben, vi har barnefri. Så hva skal vi finne på til helgen, vi har ikke mye penger nå så vi kan ikke dra så langt, men jeg har virkelig lyst å finne på noe hyggelig sammen med kjæresten min! Noen forslag? :rødme:
Gjest Elastica Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Piknik i parken med champagne og god mat i en kurv. På sykkel selvsagt. Eller i skogen, hvis dere vil ha fred. Ellers vil jeg si at det første som slo meg var at jeg ville gledet meg til å sove leeenge og fått spist frokost og lest avisen uten en eneste avbrytelse.
Amalie_85 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Hehe, sove lenge i helgene får jeg lov til når jeg jobber sent på dagen og de helgene jeg har fri (selv med ett barn i huset) Piknikk er en god ide men jeg syns det begynner å bli så kaldt ute Men jeg tenkte faktisk på piknikk på gulvet for vi tenkte kanskje vi skulle bruke anledningen til å male gangen nede, så kunne vi bestille pizza. Så pizza piknikk hadde vært fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå