Gå til innhold

Mimrings.. Noen som husker?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på om d er noen som husker en slags "barne-tv-intro" av to voksne damer kledt ut som barn, på en dumpe. Den ene var Vibeke Sæther (hun fra Lekestue). Og jeg husker at alt annet var hvitt (bakgrunn). D var kun dumpen og disse to "småjentene". De nynnet på en sang, eller så var d en sang som ble spilt i bakgrunnen, og hver gang de ristet på hodene sine kom d en sånn "raslelyd", som om d var ris eller noe inne i hodene deres :ler:

Husker at dette gjerne var en slags "intro" før barne-tv på morgenen, og jeg ble alltid LIVREDD når den kom, ironisk nok :ler:

Syns bare de voksne damene utkledd som småjenter så skumle ut, kombinert med den hvite bakgrunnen, og ikke minst raslelyden fra hodene deres :ler: En skummel stemning over d hele liksom :fnise:

Noen som aner hva jeg snakker om? :)

Skulle så gjerne likt og sett den igjen, for jeg har tenkt på den i flere år og har liksom melodien "på tunga", men kommer bare ikke på den..

Morsomt med evt tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man snakker om traumer, noen som husker "Flukten fra dyreskogen"? Det var traumatisk det :hår: Husker noe om at frosken ble spist av en fugl, og at et eller annet piggsvin ble overkjørt av bil, og en av revene døde etter slosskamp :grine: Det var jo bare død og fordervelse.

Ellers så var jo Andungen kvakk kvakk kvalitetsbarnetv :lur:

Husker ikke noe om Puslingen, det var vel før jeg ble født i 1986.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 65 modell

Jeg husker nok ikke barne-tv fra 80 tallet, men 70 tallet husker jeg.

Da hadde vi Lekestuen, Pompel og Pilt, Teskjekjerringa, Kanutten, Mr. Nelson, Pippi, Emil, Vi på Saltkråkan, Mormor og de 8 ungene, Bjørnen Colargol, Stompa, Silkesvarten og masse masse mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...