Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Del Skrevet 10. september 2007 Lurer på om d er noen som husker en slags "barne-tv-intro" av to voksne damer kledt ut som barn, på en dumpe. Den ene var Vibeke Sæther (hun fra Lekestue). Og jeg husker at alt annet var hvitt (bakgrunn). D var kun dumpen og disse to "småjentene". De nynnet på en sang, eller så var d en sang som ble spilt i bakgrunnen, og hver gang de ristet på hodene sine kom d en sånn "raslelyd", som om d var ris eller noe inne i hodene deres Husker at dette gjerne var en slags "intro" før barne-tv på morgenen, og jeg ble alltid LIVREDD når den kom, ironisk nok Syns bare de voksne damene utkledd som småjenter så skumle ut, kombinert med den hvite bakgrunnen, og ikke minst raslelyden fra hodene deres En skummel stemning over d hele liksom Noen som aner hva jeg snakker om? Skulle så gjerne likt og sett den igjen, for jeg har tenkt på den i flere år og har liksom melodien "på tunga", men kommer bare ikke på den.. Morsomt med evt tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Del Skrevet 12. september 2007 Absolutt INGEN som husker altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 13. september 2007 #3 Del Skrevet 13. september 2007 Joda jeg husker, det er PUSLINGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 13. september 2007 #4 Del Skrevet 13. september 2007 Fant forøvrig denne tråden som jeg startet ca. et år tilbake, der jeg nevner denne serien. Den gikk forøvrig på 70-tallet... Fæle greier var det! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 13. september 2007 #5 Del Skrevet 13. september 2007 Når man snakker om traumer, noen som husker "Flukten fra dyreskogen"? Det var traumatisk det :hår: Husker noe om at frosken ble spist av en fugl, og at et eller annet piggsvin ble overkjørt av bil, og en av revene døde etter slosskamp Det var jo bare død og fordervelse. Ellers så var jo Andungen kvakk kvakk kvalitetsbarnetv Husker ikke noe om Puslingen, det var vel før jeg ble født i 1986. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 65 modell Skrevet 17. september 2007 #6 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg husker nok ikke barne-tv fra 80 tallet, men 70 tallet husker jeg. Da hadde vi Lekestuen, Pompel og Pilt, Teskjekjerringa, Kanutten, Mr. Nelson, Pippi, Emil, Vi på Saltkråkan, Mormor og de 8 ungene, Bjørnen Colargol, Stompa, Silkesvarten og masse masse mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå