Gå til innhold

Restaurant i Trondheim?

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Til helgen skal Mr Darcy og jeg til Trondheim uten barn, show, middag, hotellovernatting og det hele. Men min kjennskap til restauranter i Trondheim begynner å være noe utdatert så derfor må jeg jo forsøke å spørre her da ;)

Pris spiller egentlig ikke så stor en rolle, bare det ligger i sentrum, at maten er god og at det er fin stemning der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på så mange restauranter i Trondheim, men jeg synes Frati i Munkegt hadde god mat - og jeg synes også det var koselig og stemningsfullt der.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:Nikke: Men dit går vi (les: jeg og en venninne) ALLTID. Og i ALLTID så ligger det 10 år og utallige "vi deler en pizza og en dessert" på studentbudsjett. :ler:

Men skal ikke se bort fra at vi ender opp der, selv om vi har lyst til å PRØVE NOE NYTT!! ;):)

Skrevet
:Nikke: Men dit går vi (les: jeg og en venninne) ALLTID. Og i ALLTID så ligger det 10 år og utallige "vi deler en pizza og en dessert" på studentbudsjett. :ler:

Men skal ikke se bort fra at vi ender opp der, selv om vi har lyst til å PRØVE NOE NYTT!! ;):)

Regnet vel med at du hadde vært innom. :jepp:

Skrevet

Graffi ( tidligere Odin) er hyggelig. God mat, pene omgivelser og hyggelige priser.

To rom og kjøkken er også hyggelig. Hjorten der er fantastisk!

Også er det den i Prinsensgata, litt nedenfor Prinsenkrysset , husker aldri hva den heter.... har i hvertfall vært der flere ganger og er godt fornøyd.

Credo er også bra, men hakket dyrere.

Skrevet

Credo eller Emilies, herlige plasser begge to.

Skrevet

Hva med å prøve dere på Big Horn. Ligger ved Ravnkloa. Kjempe god biff der i allefall.

Skrevet
Hva med å prøve dere på Big Horn. Ligger ved Ravnkloa. Kjempe god biff der i allefall.

Big Horn finnes jo over hele landet. Mye bedre å prøve noe som bare finnes i Trondheim.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

:ler: Vel, - Big Horn finnes ikke her hvor vi bor, Trondheim er nærmeste storby ;)

Mannen har funnet ut at vi skal prøve oss på Emilies hvis de har ledig bord, vi skal ringe og bestille nå i kveld.

Skrevet

Kan forresten også anbefale Emilies. Kjenner noen av de som jobber der,kjempe god mat også :)

Skrevet

Emilies er helt topp. Ligger rett på andre siden av gaten overfor Trøndelag Teater.

Skrevet

Nå husker jeg ikke hva stedet heter, så mye mulig om det allerede er nevnt. Men jeg var ute å spiste deilig biff som vi steikte selv på store steiner som vi fikk på bordet. Resturanten lå i underetasjen på Hotell Britania! :)

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Nå har vi bestilt på Emilies og mannen har siktet seg inn på 6-retters :)

Nå husker jeg ikke hva stedet heter, så mye mulig om det allerede er nevnt. Men jeg var ute å spiste deilig biff som vi steikte selv på store steiner som vi fikk på bordet. Resturanten lå i underetasjen på Hotell Britania! :)

Jonatans eller noe sånt, er det ikke? Kjellerbiff ja, den er viden kjent. Men jeg er litt sær jeg... jeg lager så mye mat ellers at skal jeg ut og spise middag så vil jeg ha den servert ferdig, jeg vil ikke steke den selv ;):ler:

Skrevet

Hehe, ja det er sant.. Håper maten faller i smak! :)

Skrevet

Naa er det vel for sent, men jeg ville uten tvil gaatt for Credo :) Emilies har god mat de ogsaa, saa dere kommer sikkert til aa faa en veldig fin kveld. Men husk Credo til neste gang da, synes man totalt (mat, vin, opplevelse), faar mer for pengene paa Credo enn paa Emilies.

Skrevet

Enig med forrige taler at Credo er veldig mye bedre enn Emilies. Jeg har vært på Emilies fire ganger, og det er en koselig restaurant med ok mat, men ofte er det noe som mangler. Maten er rett og slett ofte litt pregløs og kjedelig.

Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

HMmm... begynner å revurdere valget her... må høre med Mr Darcy hva han mener i morgen...

Skrevet

Vil anbefale Mojo , ligger i Nordregate.

De har kjempegod tapas og nydelige cocktails :)

• 1 måned senere...
Skrevet
HMmm... begynner å revurdere valget her... må høre med Mr Darcy hva han mener i morgen...

hva valgte dere tilslutt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...