Gjest Elastica Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg må bare dele gleden over å endelig ha fått Montanahyllen på plass i stuen vår. Den er faktisk enda finere enn jeg hadde forventet. Foreløpig er det bare et enslig InStyle i magasinhyllene, men her kommer det mer. Bøker er på en måte rommets virkelige sjel. Og de skal ikke sorteres på farge!
Gjest Asti Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 (endret) ... Endret 11. januar 2018 av Asti
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 *hopper rundt av glede og har fortrengt alt jeg skrev om å klare seg på en inntekt*
Kosemose Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 (endret) Å Endret 2. april 2008 av Kosemose
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg har syv ganger to celler 70X70 cm. Dvs to i høyden. De står plassert ved en vegg som er en salgs endevegg i et rom med hems, slik at veggen er bare litt høyere enn 140 cm. De nederste står på sokkel. Fargen er sort finer, mens skuffene er coal, en slags metallisk gråfarge. Enkelte skapdører er i frostet glass, mens de største er samme farge som hyllen. Det er satt sammen av litt forskjellige komponenter, halvparten er vanlige hyller hvor cellen er delt i tre "lag". Ellers er det magasinhyller, noen små skap, tre store skap og en celle med fire små skuffer. Vi venter også på en tv-benk, en sittebenk til gangen og kommode. Det er det som er problemet med Montana. Man klarer ikke slutte.
Kosemose Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 (endret) Å Endret 2. april 2008 av Kosemose
Gjest Asti Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 (endret) ... Endret 11. januar 2018 av Asti
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Jeg må bare dele gleden over å endelig ha fått Montanahyllen på plass i stuen vår. Den er faktisk enda finere enn jeg hadde forventet. Foreløpig er det bare et enslig InStyle i magasinhyllene, men her kommer det mer. Bøker er på en måte rommets virkelige sjel. Og de skal ikke sorteres på farge! Ble intr. Hvilke hyller er det? Har du bilde?
Gjest Elastica Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Her står det litt om Montanahyller. Det ser ut som montana.dk ikke virker, men vanligvis er det mye fint å se på disse sidene også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå