Gå til innhold

Kvinnelig lege i Bergen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om en privatpraktiserende kvinnelig lege i Bergensområdet?

Jeg har en kul i brystet som jeg har hatt siden mai nå..sjekket den i mai, og da sa legen at jeg skulle se den ann, men nå er det på tide å få sett på den igjen. Men håper helst på en kvinnelig lege nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror rett og slett jeg ville punget ut og fått en time på Volvat ved Lagunen og sagt at du ønsket en kvinnelig allmennlege.

Kuler i brystet er skumle.

Håper det ordner seg for deg.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Noen som vet om en privatpraktiserende kvinnelig lege i Bergensområdet?

Jeg har en kul i brystet som jeg har hatt siden mai nå..sjekket den i mai, og da sa legen at jeg skulle se den ann, men nå er det på tide å få sett på den igjen. Men håper helst på en kvinnelig lege nå...

En ny lege kan ikke "se på den igjen". En ny lege kjenner på kulen for første gang. Og vil kanskje se den an igjen senere ;)

Skrevet
En ny lege kan ikke "se på den igjen". En ny lege kjenner på kulen for første gang. Og vil kanskje se den an igjen senere ;)

Ja, jeg vet, men jeg får ikke gått til han legen jeg var hos sist uansett pga at det er i Oslo.

Skrevet

Jeg ville forklart dette til legen. At det dreier seg om en kul som har vedvart i måneder. Da vil gjerne legen foreta nærmere undersøkelser ut over å bare kjenne etter.

Skrevet

Nå har jeg bestilt time på volvat. Takk for tipset :)

Skrevet

Lykke til!

Jeg har forøvrig bare gode erfaringer med de jeg har møtt på volvat.

Skrevet

Takk for tipset Saeria. Da har jeg vært på volvat og var hos en veldig grundig lege :)

Skrevet

Null problem, Devana.

Godt du er fornøyd med besøket. Jeg har både blitt henvist der av lege (måtte fjerne en innkapslet talgklump fra under øyelokket) og gått der selv når det har vært litt hast og 8 timers sitting på legevakt er uaktuelt.

Håper alt er vel med deg.

Skrevet

Takk :) Ble henvist videre til ultralyd/mammografi. Du vet ikke tilfeldigvis til hvor de pleier å henvise?

Skrevet

Jeg vet ikke hvor de pleier å henvise, nei. Kan tenke meg det kan være Sentrum røntgeninstitutt (også kjent som Bergen røntgeninstitutt), eller Haukeland.

Min gamle fastlege henviste meg der for røntgen en gang og en kommer gjerne litt kjappere til der enn på Haukeland. Betalte ikke mye penger for det. Kun egenandel.

Gjest Blondie65
Skrevet

Sentrum røntgeninstitutt ligger i Bergen Storsenter, så det er greit å komme til der/finne frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...