skrue Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 Det var veldig morsomt mens det stod på, men for meg nå en "evighet senere" betyr det lite fra eller til. Jeg tror nok du bør ha i bakhodet at slikt betyr mindre og mindre etter som årene går og man får det på avstand fordi man opplever så mye annet etter dette som setter det i perspektiv. Og det preger svarene her. Ha i mente at du bare kan gjøre det en gang.
Gjest Jenna88 Skrevet 11. september 2007 #22 Skrevet 11. september 2007 Hei. I ettertid angrer jeg på at jeg leste siste året på vgs som privatist og gikk glipp av russetida. Likevel har jeg hørt mange i mitt kull omtale den som "kul, men ikke såååå bra som de hadde trodd den skulle være".l Fikk selv sponset ett år av foreldrene mine på folkehøgskole, (samtidig som jeg leste siste året som privatist) og hadde det helt fantastisk. Absolutt en opplevelse for livet som anbefales på det varmeste. Men hvorfor enten eller? Du kan vel gjøre begge deler? Flere her har foreslått løsninger som ikke nødvendigvis fører til så stort forbruk som hvis du skal ha russebuss. Ønsker deg uansett lykke til.
Nolita Skrevet 11. september 2007 #23 Skrevet 11. september 2007 Russetiden er bare noen uker med festing, folkehøgskole er et år som sannsynligvis vil gi deg mye god ballast videre i livet, spennende opplevelser og nye venner. Folkehøyskolen jeg gikk på var 33 uker med festing, så jeg som hadde tenkt meg på folkehøyskole for å ha de kult uten å drikke, fikk et aldri så lite problem
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. september 2007 #24 Skrevet 11. september 2007 Folkehøyskolen jeg gikk på var 33 uker med festing, så jeg som hadde tenkt meg på folkehøyskole for å ha de kult uten å drikke, fikk et aldri så lite problem Tror det kommer helt an på hvilken folkehøgskole du drar på, endel har jo nulltoleranse mot alkohol/rusmidler! Der jeg var, var de vel ikke så veldig strenge, men det var ikke noe problem å ha det kult der uten å drikke!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #25 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tjente faktisk penger på å være med på russebuss.. Fikk tilbake 200 kr mer enn jeg betalte inn etter at bilen var solgt, og da hadde jeg skyss, pizza (kjøpte pizza på russebilens bankkort når vi skulle på langtur), og en varm bil å sitte i hele russetiden... Var flinke til å skaffe sponsorer, tok betalt om vi kjørte andre, malte en garasje mot å få hjelp til reparasjoner på bilen, kjøpte MEGET billig bil, fiksa det meste selv, og solgte for over det dobbelte av det vi kjøpte den for. Var MYE slit, men også MYE morro, og ABSOLUTT verdt det....:D Budsjettet på bilen lå vel rundt en 20000, inkl bil, omregavg,forsikring,maling og annet stasj....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå