Gjest Lano Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei! Jeg sitter i en komite som skal komme med innspill og forslag til foredragsholdere på et avdelingsseminar nå i høst. Vi kommer til å foreslå noen fagpersoner som kan snakke litt generelt om bransjen, noen av våre egne ledere skal snakke om det helt spesifikke for vår bedrift, men i tillegg kunne vi gjerne ønske oss noen flinke folk som kan holde et spenstig innlegg, gjerne med humor, om motivasjon osv. Har noen av dere hørt noen som dere vil anbefale videre? Kjetil Andre Aamodt er feks et navn som er blitt nevnt, noen som har hørt han snakke?
Champagnepiken Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Flere innenfor idrett og kultur som kan være flinke. Nils-Arne Eggen skal være veldig bra, Ellen Horn skal heller ikke være så verst. Og Christine Koht er hylende morsom, selv om det kanskje ikke er så saklig...
Karry Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hei! Jeg sitter i en komite som skal komme med innspill og forslag til foredragsholdere på et avdelingsseminar nå i høst. Vi kommer til å foreslå noen fagpersoner som kan snakke litt generelt om bransjen, noen av våre egne ledere skal snakke om det helt spesifikke for vår bedrift, men i tillegg kunne vi gjerne ønske oss noen flinke folk som kan holde et spenstig innlegg, gjerne med humor, om motivasjon osv. Har noen av dere hørt noen som dere vil anbefale videre? Kjetil Andre Aamodt er feks et navn som er blitt nevnt, noen som har hørt han snakke? Andre Aamodt har jeg hørt, og syntes det var lærerikt i og for seg. Han har hatt en temmelig spesiell oppvekst kan man si, som han forteller fra. Så er han ganske tydelig og konkret på hvilke elementer som han mener må til for å lykkes med noe. Og det er jo greie tips det. Ikke fantastisk, men absolutt verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Behøver det å være kjente personer? Jeg kjenner en som er kjempeflink og han sannsynligvis et rimeligere alternativ enn Kjetil Andre Aamodt. Jens-Hartvik Quanvik, Salgstinget. Han holder en del motivasjonsforedrag i div. salgsorganisasjoner. Har jobbet som salgssjef i mange år, samt coach og mentor. Har masse humor og får folk til å le. Han er visst nok utdannet Gesthalt terapeut. Han har fått folkt til å prestere bedre på 1 time enn de har gjort på en hel dag noen gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå