Gå til innhold

truse til kjæresten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Ehhh, tau i mellom rompeballene og kjønnsleppene? Hvorfor det? Dette har jeg aldri hørt om før. Må jo være veldig vondt vel? Hvem ønsker sånt frivillig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, det er overhode ingen spøk. Om det oppleves som behagelig eller ikke, avhenger selvsagt av hvor hardt man fester "crotch rope"'t, settingen og målet, samt smertegrensen til den som bærer det. Men det er klart at det ikke er ment å skulle føles som et kjærtegn av et silkeskjerf. ;)

Du har lov til å mene at det er sykt, men det var ikke det du gjorde.....

Ok?Da beklager jeg misforståelsen.

Skrevet
Jeg benytter en annen variant på frøkna her i huset et såkalt "skritt tau" eller "crotch rope". Dvs at jeg binder et tau rundt livet hennes med en lang ende, som jeg fører inn rumpeballene hennes bakfra og inn mellom bena og kjønnsleppene. Så tar jeg tak i tauet og strammer det til slik at det forsvinner ordentlig inn mellom fitteleppene hennes før jeg fester den løse enden i fronten, altså i det tauet som sitter rundt livet hennes. Den minste lille bevegelse vil da påminne henne om at jeg bestemmer over henne.

Dette er noe av det verste jeg har hørt. Her kan man jo skade den personen som blir torturert på denne måten. Seksuelt misbruk kaller jeg slikt!

Skrevet

Ta det litt med ro da, folkens!

Et bevisst par vil aldri finne på å stramme et tau så mye at det er skadelig. De vil også sørge for å bruke tau som ikke gnager, fliser eller lager brannsår.

Jeg håper og tror at "Jeg bestemmer" og dama hans er bevisste kinbaku-utøvere.

Gjest koosejenta
Skrevet

hvorfor kan ikke "jeg bestemmer" og dama hans få styre sexuelt slik de vil....

De er jo åpenbart bdsm,er og da fåregår jo slike ting...

Dame må jo få vite hvem som bestemmer og hvem som kan styre henne...

Jeg ers elv dominant og da følger straff og ydmykelser og tvang med...

Men dette er jo noe hun er med på frivillig,hun tenner på å bli dominert,også slik mine typer har vært når jeg har bestemt over dem....

Jeg forøvrig benytter også tau,stramt i mellom rompeballene hans og rundt pungen og har hendene fastbundet itillegg på ryggen....FEKS...og masse mer....folk er så snare til å dømme andre bare for at de selv ikke har det på samme måte....

Vi skal være glad for at vi er forskjellige,kinkye eller ikke;) Hilsen domina;)

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Er det noen av jentene her inne som har erfaring med/blitt påtvunget et slikt "skritt tau" eller "Crotch rope" som det refereres til her? Som kan fortelle oss hvordan det føles og ikke minst hvilken hensikt det har? *Bare rent nysgjerrig altså*

Skrevet
Er det noen av jentene her inne som har erfaring med/blitt påtvunget et slikt "skritt tau" eller "Crotch rope" som det refereres til her? Som kan fortelle oss hvordan det føles og ikke minst hvilken hensikt det har? *Bare rent nysgjerrig altså*

Har aldri prøvd og kommer nok aldri til å prøve heller, da jeg ikke er bdsm'er eller liker dominans på den måten.

Men å forstå hensikten synes jeg ikke er så vanskelig, på lik linje med annen bdsm, bondage og lignende, hvor tanken og hensikten er dominans over partneren, den ene tenner da altså på å bli dominert og den andre tenner på å dominere.

Å kontrollere/dominere den andre ved forskjellig bruk av tau, bondage, straff og ting som KAN gjøre vondt dersom vedkommende ikke oppfører seg slik den dominante vil, er noe begge tenner på.

• 11 måneder senere...
Skrevet
Har aldri prøvd og kommer nok aldri til å prøve heller, da jeg ikke er bdsm'er eller liker dominans på den måten.

Men å forstå hensikten synes jeg ikke er så vanskelig, på lik linje med annen bdsm, bondage og lignende, hvor tanken og hensikten er dominans over partneren, den ene tenner da altså på å bli dominert og den andre tenner på å dominere.

Å kontrollere/dominere den andre ved forskjellig bruk av tau, bondage, straff og ting som KAN gjøre vondt dersom vedkommende ikke oppfører seg slik den dominante vil, er noe begge tenner på.

Jeg kan forsikre dere om at riktig lagt med riktig tau er det veldig behagelig og bringer en konstant opphissende følelse der det gjør mest godt.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ser det er et gammelt innlegg, men å kalle noen en "Sjuk jævel" er ikke det samme som at man sier at man ikke tenner på det samme som andre.

Nok om det... Crotch rope kan være opphissende, veldig, uten at man nødvendigvis tenner på full on SM sex av den grunn...

Noen av oss har høyere smerteterskel når deg gjelder seksuell nytelse. Man trenger faktisk ikke være sjuk av den grunn...

Man kan tenne på klyping og klyper i brystvorter, for eksempel... Eller biting... Litt hardthendt underlivsbehandling er det ingen kvinner som har vondt av. Men om de liker det er en annen sak...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Altså, dette har like mye med følelsen av at noe konstant gnis mot klitten å gjøre, som det har med dominans å gjøre.

Det er ikke ulikt å gå med en butterfly eller annet der.

At det kan brukes i dominerende sexlek er en sak, men det er faktisk ikke bare det.

Dette kun til orientering:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...