Cuba Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen som vet om det fins noe sted i Østfold man kan prøve seg som skuespiller eller lignende? Gikk på teaterskolen en liten stund som barn, men da var jeg så veldig sjenert at det liksom ikke ble så mye av.. Men kunne virkelig tenkt meg å prøve igjen. Også som f.eks statist. Har meldt meg på som statist i Hotel Cæsar for en stund tilbake, men har aldri hørt noe. Og siden det foregår på dagtid er det vel litt problematisk siden jeg er i full jobb. Hadde blitt kjempe glad om noen ville komme med noe tips til hvor jeg evnt kunne henvende meg. Skal selv søke litt på nettet så lenge
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 tja, burde ikke være vanskelig. alle i østfold går rundt som levende revyskuespillere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå