Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #21 Del Skrevet 2. april 2003 Da har min notoriske småbarnshjerne fattet det: Først forsvarte du meg overfor Diva og så etterpå kaller du meg noe så forferdelig som en.... en ..... småbarnsmor!!!!!!!:o Jeg skjønte ikke at innlegget var til meg, derfor min forvirring...... (Jada, jeg er litt treg!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 2. april 2003 #22 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg synes dere er go'e jeg! Stor klem til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #23 Del Skrevet 2. april 2003 etterpå kaller du meg noe så forferdelig som en.... en ..... småbarnsmor!!!!!!!:o Fysjameisen asså Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. april 2003 #24 Del Skrevet 2. april 2003 "Notoriske smansmødre" er disutert ofte nok i andre tråder, ser ingen grunn til at det skal tas opp igjen nå i et tråd med et helt annet tema. Lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg