Gå til innhold

Håper noe kan hjelp meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan noen være så snill å hjelpe meg!? Er så deprimert nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg mistrives helt sinnsykt på jobb! jeg gruer meg så mye til å gå på jobb noen dager at jeg får ikke sove om natten. etter at jeg begynte å jobbe der har jeg blitt veldig deprimert.

Jobben kræsjer helt med min personlighet. Kort hva jeg jobber som, klagemur for en elektrokjede. Jobber alene på den avdelingern å tar bare i mot sure kunder som skal klage.

det er så mye mer til jobben en det men skal jeg skrive alt blir det nok noen sider. Poenge er at det er en super tøff jobb, du må gå på jobb hver dag og smile å være hyggelig med ikke så hyggelige kunder. Jeg tar i mot myyyyyyee dritt!

det er absloute ingen rulering i arbeidsoppgavene! Har 10 timers dager siden jeg jobber i butikk og det er helt forferdelig.

Jeg vil slutte men kan ikke slutte før jeg har fått meg ny jobb ( 70-100%) å det er lettere sakt en gjort, har prøvd i 3-4 måneder nå men det virker helt umulig.

Vil slutte så mye men tør ikke for ingen vet at jeg sliter med deprisjon. Er redd for hva familien vil si. Er redd de skal tenke at jeg er svak og misslykket...

Det er ingen som forstår meg.. Jobben høres kanskje lett ut men det er den langt fra.

Jeg vil gå til legen min å si hjelp meg for det er helt forferdelig å være så mye deprimert men tør ikke.

Er redd legen skal synes jeg er rar som ikke takler en jobb.

Det er ikke bare jobb da men ellers famileproblemer, nettopp vært gjennom en abort og litt forskjelig. Huff det skal ikke være lett... :klemmer::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke lett.

Men jeg syns virkelig du bør ta deg en tur til legen, virker som du trenger hjelp til å komme deg ut av dette, og en lege kan sykemelde deg en periode så du kan få tid til å finne ut av om du orker mer, evt få snakket ut med familien din så de får muligheten til å forstå hvilken vond situasjon du er i og til å støtte deg.

Jeg mener IKKE at en sykemelding er løsningen, men virker som du trenger noen dager på å få orden på det aller viktigste, før du kan komme videre med dette.

Jeg ville ringt imorgen og få deg en legetime!

Skrevet

Tusen takk! Det betyr kjempe mye for meg å høre at noen skjønner situasjonen å kan hjelpe meg men hva jeg burde gjøre.

Jeg sitter liksom fast i situasjonen, klarer ikke tenke uten om hva som burde gjøres. Problemet hvis jeg slutter er at jeg ikke får arbeidsledighetstrygd før etter 2 måneder.. Jeg håper selvfølgelig på å finne men jobb før dette men det er ikke en sjanse jeg kan ta..

Gjest Blondie65
Skrevet

Har du snakket med din arbeidsgiver om dette? Det kan jo være at de kan ordne jobbrulering hvis du forteller dem at det er slitsomt å bare snakke med de "sure misfornøyde" kundene.

Personlig kunne ikke jeg trivdes med en sånn jobb i lengden heller.

Så var det dette med innstilling. Ser du på jobben din som viktig? Er din rolle å få en misfornøyd kunde til å gå ut av butikken igjen med et smil om munnen og tenke "dette var god service"? Eller ser du på jobben din som en plass der du tar i mot kjeft dagen lang.

Når det gjelder depresjon: hvis du føler at dette går ut over alt i livet ditt bør du kanskje søke hjelp for dette - noen å snakke med.

Skrevet
Så var det dette med innstilling. Ser du på jobben din som viktig? Er din rolle å få en misfornøyd kunde til å gå ut av butikken igjen med et smil om munnen og tenke "dette var god service"? Eller ser du på jobben din som en plass der du tar i mot kjeft dagen lang.

Når det gjelder depresjon: hvis du føler at dette går ut over alt i livet ditt bør du kanskje søke hjelp for dette - noen å snakke med.

Jeg føler litt begge deler, mn jobb er jo at alle kundene skal bli så fornøyd som det er mulig. Men i det siste føles det mest som en jobb der jeg tar i mot kjeft hver deg..

Har snakkert med sjefen min om dette og hun synes det er trist at jeg ikke har det bra på jobb å prøver sitt beste på å forandre det men hun er nå gått ut i permison og vi har ny midlertidig sjef som skal prøve å få avdelingen til å fungere bedre men tror uansett det har gått for langt. Jeg har liksom fått jobben i rang halsen.

De har ingen andre plasser som er ledig heller i butikken så det blir kun service for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...