Gjest Ei som undrer Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Nå har jeg brukt en vibrator 3 ganger i løpet av det siste døgnet. De to første gangene jeg brukte vibratoren, brukte jeg glidekrem. Siste gangen brukte jeg ikke det. Litt senere etter at jeg hadde brukt den, så var jeg på do. Og da så det ut som jeg hadde fått litt mens. Det var lyserødt i bindet mitt, og urinen var også noe farget. Ellers har jeg ikke merket noe ubehagligheter. Kan dette komme av vibratoren?
Gjest Ei som undrer Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Så får jeg også legge til at jeg har merket litt tegn til blod i bindet senere også, etter at jeg var på do. Men det er jo sikkert et par timer siden nå.. Når jeg brukte den vibratoren, er vel snart for 4 timer siden, så det er merkelig at det er litt tegn til blod da.. Men så tenkte jeg at det er ikke så lenge siden jeg ble ferdig med mensen, for 3 dager siden. Kan jo ha noe med det å.. Men da er det rart at rødfargen er så lys, som nesten utvannet liksom.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 har du sensitive slimhinner el så er dette like vanlig som at man av og til kan blø litt etter sex. men er du bekymret kan du jo ta en legetime og sjekke om du har noe cyster el inni der som kan fjernes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå