Meaty Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg har ikke prøvd meg på Second life ennå, men etter å ha lest dette i VG fikk jeg helt avsmak! Er dette noe som er allmenn kjent blant dere som "spiller" Second life?
Pail Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Nei dette er ikke almen kjent og jeg visste ikke om det før jeg las det i VG i dag. Secondlife er mye mer en enhjørningsex. Secondlife er hva du gjør det til selv. Det er jo bare å lese de andre trådene her inne på forumet om SL så får du et inntrykk om hva det er vi gjør på...noe seriøst og noe ikke..
Gjest Lea Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Secondlife er mye mer en enhjørningsex. I mitt Second Life eksisterer ikke enhjørninger (eller sex for den saks skyld). Derimot har jeg fått en byggefetish som går langt utenpå The Sims.
venus* Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Avsmak? Selv fikk jeg for første gang lyst til å prøve det Jeg synes at enhjørning-kjærlighet er vakkert, og hvis du finner en het, sexy enhjørning-«stud muffin» og ønsker å la ham fylle deg med hans magiske, glitrende frø, er det simpelthen fantastisk, sier «Second Life»-innbyggeren Moisie Swindlehurst til nettstedet Second Life Herald. En burde benytte seg av anledningen til å møte på slike mennesker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå