Gå til innhold

Venninnetur.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til sommeren er vi en gjeng på seks venninner (alder 17-18) som har tenkt oss på en, fhorhåpentligvis 2 ukers, tur til middelhavet. Hvor bør vi dra, som vi har råd til? Er ikke ute etter ala SunnyBeach, men opplevelser, og gjerne muligheten til å reise litt rundt!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet
Til sommeren er vi en gjeng på seks venninner (alder 17-18) som har tenkt oss på en, fhorhåpentligvis 2 ukers, tur til middelhavet. Hvor bør vi dra, som vi har råd til? Er ikke ute etter ala SunnyBeach, men opplevelser, og gjerne muligheten til å reise litt rundt!! :)

Nå har ikke jeg vært så mange steder rundt middelhavet, men de greske øyer kan jeg iallefall anbefale ;) Tror den fineste ferien jeg har hatt var når vi reiste rundt på de forskjellige øyene der. Masse god mat, fest hvis du ønsket det, strender.. rett og slett litt av hvert!

Skrevet

Vi har tenkt på Hellas. Det er så utrolig fint der nede. Men, hvordan er prisene der, for mat, oevrnatting og sånt? :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Vi har tenkt på Hellas. Det er så utrolig fint der nede. Men, hvordan er prisene der, for mat, oevrnatting og sånt? :)

Jeg synes prisene var veldig greie, men nå reiste vi i September, altså ikke den måneden med mest trykk på prisene. Vi betale rundt 10-15Euro per natt, og hadde da mer enn grei nok standard. Når det gjaldt mat spiste vi stort sett billig mat som vi lagde selv til alle måltider unntatt middag.

Skrevet

Det var jo ikke så ille nei! :) Hvordan bodde dere? Var dette venne tur også, eller? =)

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Det var jo ikke så ille nei! :) Hvordan bodde dere? Var dette venne tur også, eller? =)

Vi var tre jenter på tur ja. Gikk mye i studioer der vi bodde. Bodde også en natt i en stue i ett privat hjem, det var jo en opplevelse i seg selv ;) hehe

Vi var jo uansett ikke mye inne, så det var jo bare for å ha et sted og sove + ett sted å oppbevare ting når vi var ute på tur!

Skrevet

Nettopp.. Nei - jeg vet ikke hvor vi ender opp. Men kom med forslag folkens!!

Skrevet
Nettopp.. Nei - jeg vet ikke hvor vi ender opp. Men kom med forslag folkens!!

Spania er ypperlig for venninnetur (synes jeg og mine venninner iallefall :) Skal dere reise om sommeren kan det være veldig varmt rundt middelhavet, og da begrenser det seg hvor mye man orker å reise rundt.. Men Barcelona og Palma de Mallorca er flotte valg. Her er shopping, sene kvelder, strender, historie, severdigheter - alt! Malta er også flott, men 2 uker er kanskje lenge (og det blir steikende varmt i juni-aug). Italia har også mye å by på. Kroatia er nok også veldig bra (ikke vært der selv, men noen venninner reiste rundt på øyene der for 2 år siden). Der der det litt rimeligere også.

På denne siden finner du reiseguider og bilder på mange av de stedene jeg nevner: http://www.reiseplaneten.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...