ddiva Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hei er det noen som kan hjelpe litt med sine erfaringer?? Jeg har hatt mine silikon bryster i ca 1måned nå. Hadde litt større venstre bryst før operasjonen, men det var det bare jeg som la merke til.. Jeg sa dette til kirurgen, og han skulle se på dette under operasjonen.. Det ble lagt inn like mye i begge brystene, og nå etter 1 måned syns jeg det vises kjempe godt. Har ringt klinikken, men får til svar at det kommer til å rette på seg... Jeg vet ikke hva som skal rette på seg, når de har lagt inn like mye i begge..? Noen andre som har opplevd dette ?? Blir veldig gladfor svar
Amalie_85 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg har ingen erfaring, men etter det jeg har hørt syns jeg ikke det høres så merkelig ut. For det har bare gått 1 mnd og det er jo ikke sikkert all hevelsen etter operasjonen har gått ned!
Saeria Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 All hevelsen har nok ikke gått ned og implantatene har nok ikke lagt seg helt på plass enda. Om du vil konferere med andre, så ta deg en tur innom cee cees dagbok her på forumet.
Gjest Opa Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 1 måned er ALTFOR kort tid! Det kan ta opptil ett år før brystene er som de skal.
ddiva Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Hei igjen.. Takker for svar..og skal roe meg ned så puppene får gro!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå