Gå til innhold

Tupperware

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva denne boksen er til?? Den er ca 1-2 dl stor, grønn med gult lokk. Lokket har 2 fisker på, og kan skrues halveis opp. Det er ikke tett. Har sjekket katalogen, men finner ikke ut av hva denne boksen er til.... Skulle jo tro det hadde noe med fisk å gjøre, men hva??? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... har en sånn boks, fikk den som gave av tupperware-selgeren. Har aldri brukt den, for hva skal den egentlig brukes til???

Skrevet

Ja det er jo nettopp det jeg lurer på... :fnise: Tupperware lager vel aldri ting som ikke har en spesiell oppgave.... så den MÅ jo være til noe.

Hun jeg vet som har den brukte den forøvrig til å ha smokken i når ungen ikke brukte den.....

Skrevet

Jeg bruker den til å ha med kiwi eller plommer på sammen med matpakken. Har matpakken i sykkelveska, så det er greit å ha disse skjøre fruktene inne i en egen beholder.

Skrevet

Hihi, den har jeg ikke sett/hørt om *ler*

Men så har jeg ikke solgt Tupper så lenge heller da...

Skrevet

Det er jo godt jeg kan få deg til å le idag da Grooo... :fnise:

Kan du finne ut av hva den er til tror du?

Skrevet

Jeg har solgt TW i over 3 år, men jeg har hverken sett eller hørt noe om disse boksene.

Skrevet
Jeg har solgt TW i over 3 år, men jeg har hverken sett eller hørt noe om disse boksene.

Jeg har sett den hos flere selgere, tror den er vanlig å gi som gave til de som har med lister fra andre eller til de som svarer på spørreskjema.

Skrevet

Hva med sardiner?

Skrevet

Tror ikke den er lang nok til å ha sardiner i .... ?? Og den er jo ikke tett, så det hadde vel luktet veldig? :klø:

Skrevet

OK. Er den ikke tett en gang, nei. Merkelig. Jeg bare skrev det første jeg tenkte på. :ler:

Fiskene kan jo bare være et tegn på at man skal ha... Mat oppi? Forvirrende sak.

Gjest Gjest_HMSP
Skrevet

Heisann!

Jeg har vært borti disse boksene og det er som et par nevner bokser som vi bruker å gi bort når vi får inn en ekstra bestilling eller slikt.

Så vidt jeg vet har de ikke noe bestemt funksjon, men jeg vet noen som har brukt å ha gullfisk (disse kjeksene) i dem til barn.

Lykke til med bruken.

HMSP

Skrevet

Ok.. da skulle jeg likt å vite hva som foregik oppi hodet på den personen som oppfant denne boksen.... :fnise:

Tror nå fortsatt den må ha vært tiltenkt en bestemt oppgave, men det var kanskje ikke så vellykket.

Skrevet

Kan det være at den er tiltenkt å ha fiskemat i? Litt sånn støre perler som man bruker til gullfisker eller større fisker? Da kan man bare vri litt på lokket og strø noen oppi i stede for å åpne lokket på en boks. Sikkert veldig mye lettere? :ler:

Skrevet

Ja det kan kanskje hende... Er vel det mest fornuftige svaret så langt. Men visste jammen ikke at Tupperware hadde kastet seg på fiskematboks-bølgen. :fnise:

Skrevet

Hihi, festlig!

HMSP er min Tupper-guru, når ikke hun viste er det lite håp...

Skrevet

Kan ikke noen ta bilde av den forresten, jeg vil også se!

Skrevet

Vet jeg er helt på jordet, men... :fnise:

Har aldri sett denne boksen, men etter beskrivelsen, fikk jeg en merkelig tanke i hodet.

Altså:

* 1-2 dl stor

* Fisk på lokket

* Lokket ikke tett

Hva annet kan det bli, enn en "makkeboks"?! :jepp:

Når jeg var barn, hadde vi meitemark i små bokser, når vi skulle på fiske.

Meitemarkene døde om boksen var tett, derfor lagde vi små hull i lokket.

DET må det være Tupperware har tenkt på... :jepp:

Sikkert et enormt marked, og stor etterspørsel etter de...;)

:sjarmor:

Skrevet
:fnise: Ja du skal se det er en på tuppe-fabrikken som er veldig glad i å fiske!
Skrevet

Spurte min venninne som selger Tupperware, og hun trodde også det var en boks til å ha meitemark i. Men sikker var hun ikke, men hadde konsultert mannen som også trodde det var sannsynlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...