Gjest Også en gjest Skrevet 4. mai 2006 #62 Skrevet 4. mai 2006 Er denne kaken best når den er lunken eller kald mon tro?
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #63 Skrevet 4. mai 2006 Er denne kaken best når den er lunken eller kald mon tro? ← Jeg synes den er best kald, men igjen: smak og behag
ashera Skrevet 5. mai 2006 #64 Skrevet 5. mai 2006 Endelig en millatråd som blir hentet opp av fornuftige årsaker! Her skal det bakes, ja!
Gjest Emera Skrevet 5. mai 2006 #65 Skrevet 5. mai 2006 Endelig en millatråd som blir hentet opp av fornuftige årsaker! Her skal det bakes, ja! ← Samme tenkte jeg. Har holdt meg langt unna alle disse trådene, men denne var fin! Må prøve den kaka snart, ja!
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #66 Skrevet 5. mai 2006 Jeg er ikke din gode venninne, milla. Men kan jeg og få bakre DNENE KAKEN?
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #67 Skrevet 5. mai 2006 Morsomt at denne kaken ble lagt ut som "fredagens godbit" - men jeg synes nå Minnie kunne blitt kreditert i det minste
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #68 Skrevet 5. mai 2006 Jeg husker at bunnen var litt vanskelig å få til, men det er vel slik at øvelse gjør mester.
Titti72 Skrevet 8. mai 2006 #69 Skrevet 8. mai 2006 Jeg synes at denne tråden burde slettes. Jeg er på slankekur og i helgen måtte jeg bare kjøpe meg en sjokoladekake fordi jeg ikke kunne glemme denne fantastiske kaka...
ashera Skrevet 9. mai 2006 #70 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg synes at denne tråden burde slettes. Jeg er på slankekur og i helgen måtte jeg bare kjøpe meg en sjokoladekake fordi jeg ikke kunne glemme denne fantastiske kaka... ← Jeg og Sørlandets rastarussedronning kan snakke litt mer millapreik, så blir den vel slettet, tenker jeg. Endret 9. mai 2006 av hera
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2006 #71 Skrevet 9. mai 2006 Morsomt at denne kaken ble lagt ut som "fredagens godbit" - men jeg synes nå Minnie kunne blitt kreditert i det minste ← Tja. Det kommer vel an på. Har Minnie funnet den i en oppskriftsbok, eller har Hilde Nilsen(som har skrevet "fredagens godbit" kopiert den av Minnie?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #72 Skrevet 9. mai 2006 Er uansett god folkeskikk å kreditere kjente kilder også på oppskrifter, selv om det i utgangspunktet ikke er kopiright på oppskrifter
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #73 Skrevet 9. mai 2006 Tja. Det kommer vel an på. Har Minnie funnet den i en oppskriftsbok, eller har Hilde Nilsen(som har skrevet "fredagens godbit" kopiert den av Minnie? ← I dette tilfellet er det helt greit at hun ikke krediterte, siden vi ikke aner hvor milla fikk oppskriften fra. Men Hilde kunne nevnt i artikkelen at dette er en oppskrift som har vært/er populær blandt forumets brukere. (ja jeg vet hun ikke behøver det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå