Gå til innhold

Minnie's Mocca-Espresso kake for gode venninner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Trultemor_*
Skrevet

Det er bra Rosin. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Også en gjest
Skrevet

Er denne kaken best når den er lunken eller kald mon tro? :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet
Er denne kaken best når den er lunken eller kald mon tro? :roll:

Jeg synes den er best kald, men igjen: smak og behag ;)

Skrevet

Endelig en millatråd som blir hentet opp av fornuftige årsaker! Her skal det bakes, ja!

Gjest Emera
Skrevet
Endelig en millatråd som blir hentet opp av fornuftige årsaker! Her skal det bakes, ja!

Samme tenkte jeg.

Har holdt meg langt unna alle disse trådene, men denne var fin! Må prøve den kaka snart, ja!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er ikke din gode venninne, milla. Men kan jeg og få bakre DNENE KAKEN?

Gjest gjest1
Skrevet

Morsomt at denne kaken ble lagt ut som "fredagens godbit" - men jeg synes nå Minnie kunne blitt kreditert i det minste :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg husker at bunnen var litt vanskelig å få til, men det er vel slik at øvelse gjør mester.

Skrevet

Jeg synes at denne tråden burde slettes. Jeg er på slankekur og i helgen måtte jeg bare kjøpe meg en sjokoladekake fordi jeg ikke kunne glemme denne fantastiske kaka... :frustrert:

Skrevet (endret)
Jeg synes at denne tråden burde slettes. Jeg er på slankekur og i helgen måtte jeg bare kjøpe meg en sjokoladekake fordi jeg ikke kunne glemme denne fantastiske kaka... :frustrert:

Jeg og Sørlandets rastarussedronning kan snakke litt mer millapreik, så blir den vel slettet, tenker jeg. :ler:

Endret av hera
Gjest Bellatrix
Skrevet
Morsomt at denne kaken ble lagt ut som "fredagens godbit" - men jeg synes nå Minnie kunne blitt kreditert i det minste :)

Tja. Det kommer vel an på. Har Minnie funnet den i en oppskriftsbok, eller har Hilde Nilsen(som har skrevet "fredagens godbit" kopiert den av Minnie?

Gjest Gjest
Skrevet

Er uansett god folkeskikk å kreditere kjente kilder også på oppskrifter, selv om det i utgangspunktet ikke er kopiright på oppskrifter

Gjest gjest1
Skrevet
Tja. Det kommer vel an på. Har Minnie funnet den i en oppskriftsbok, eller har Hilde Nilsen(som har skrevet "fredagens godbit" kopiert den av Minnie?

I dette tilfellet er det helt greit at hun ikke krediterte, siden vi ikke aner hvor milla fikk oppskriften fra. Men Hilde kunne nevnt i artikkelen at dette er en oppskrift som har vært/er populær blandt forumets brukere. (ja jeg vet hun ikke behøver det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...