Gå til innhold

forslag på mat til mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg runder de magiske 30 :o og det må jo markeres.

Skal ha selskap hjemme og vi blir en 15-20 personer.

Siden økonomien er sånn så som så, har jeg tenkt å lage maten selv. De som kjenner meg blir vel faktisk litt skremt nå.... :oops:

Har tenkt litt på å lage lasagne i 2 langpanner men er fryktelig usikker. Er det noen her som har gode forslag på noe enkelt? (spiser ikke reker eller så hadde det vært bankers)

Blir veldig glad for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasagne i to langpanner til 20 pers. høres litt lite ut :o

Ellers så kan man lage grytetett med ris og salat til.

Skrevet

Jeg hadde rundt 40 gjester når jeg fyldte 30. Jeg lagde koldtbord med tomat-, skinke- og pastasalater, egg, spekemat og flattbrød, eggerøre, kokte halve egg, laks, kjøttkaker, cabareter, waldorfsalat og masse deilig hjemmebakt brød. (loff, groft, hvitløksbaguetter, focacha og ostepinner). Blei mye mat igjen, det er litt vanskelig å beregne til så mange, men jeg fikk mye skryt. Ba noen av gjestene å ta med en kake. Alle hadde med seg egen drikke.

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg lagde Gulasj med ris :D Det var populært og godt.

hilsen

Skrevet

Taco er helt genialt når det er mange gjester. SÅ enkelt og lage, og alle kan plukke ut det de selv vil ha. Vi serverte dette en nyttårsaften. Da var også 2 av gjestene vegetarianere, og plukket kun ting som salat, mais, agurk osv.

Husk både mild og sterk saus!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg lagde Gulasj med ris :D Det var populært og godt.

Hva er Gulasj - og er det lett å lage?

Er so

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er Gulasj - og er det lett å lage?

Er so

Sorry, litt svimmel, har hørt om det men vet ikke hva det er. Er som du skjønner ikke født med ei kokebok i handa.... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

fransk kjøttgryte med masse rødvin i! Skal koke leeenge og blir bedre og bedre jo lengre den står. Ikke er det vanskelig heller, men krever jo en litt stor gryte da:) Eller to gryter. Serverer den med potetmos eller ris og brød og salat.

Skrevet

Tusen takk så langt!

Har ikke bestemt meg enda, men jeg har fortsatt noen dager igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...