Far til 2 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Det var godt ikke det var barn i bilen som så reaksjonen Når en tar et oppgjør med en utro partner
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Haha.. For en genial måte å gjøre det på..
Gjest Piper Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hun var da snill, for hun lot han få tv-en
Far til 2 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Hun var da snill, for hun lot han få tv-en Jeg tror ikke det var ex'en, men en tilfeldig forbipasserende
Gjest Piper Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror ikke det var ex'en, men en tilfeldig forbipasserende Det var han som fikk tv-en, så hun var snill
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Hehe. Måtte le litt av den der ja! Men jeg må bare påpeke at det ikke er ike gøy når det skjer irl. Min kjærestes ekskone klipte i stykker alle klærne hans, satte fyr på viktige papirer (pass, vitnemål, attester), og den dyre klokka hans ble behørig knust. Så sant og si har jeg mest sans for mennesker som får ut sinnet sitt i litt mer modne former
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå