Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Vi begynner å få en del DVD-filmer nå, men vi har ikke et eget møbel til filmene. Foreløpig er filmene spredd litt her og litt der. Jeg synes egentlig ikke filmene er spesielt fine, men kunne gjerne tenkt meg å ha de samlet på ett sted uten å bruke halve stueveggen til det formålet. Hva CDer angår har vi de pakket vekk i esker. CDer blir brukt toppen tre ganger i løpet av et år (noe som i grunn er litt synd, men sånn er det bare.) Litt kjipt dette også. Hva slags løsning bruker dere? (Har dere bilde av et ev. møbel eller lignende, legg gjerne ut.)
Gjest -eline- Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Både CD-er og DVD-er har vi i Benno-hyller fra IKEA. Kanskje ikke det fineste, men jeg liker å ha slikt lett tilgjengelig. Det går og an å sette på dører på disse (2-og-2 sammen). Har ikke plass til alle på stua, men skal sette opp noen på kontoret i tillegg tenkte jeg. Til LP-ene (ja, vi har endel slike og, og ja de brukes) har vi en platekasse i palisander.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå