Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg begynte på p-pillen Microgynon for snart tre måneder siden etter å ha brukt Trinordiol i alle år. Nå er det snart tid for å hente en ny beholdning av p-piller, og i den forbindelse lurer jeg på om jeg bør fortsette på Microgynon, eller gå over til Synfase, som legen også skrev ut til meg. Saken er den at jeg har enkelte bivirkninger med Microgynon, men jeg er usikker på om det er bivirkninger man må regne med, eller om jeg kan forvente en forbedring med Synfase. Da jeg brukte Trinordiol hadde jeg overhode ingen negative bieffekter. Etter jeg begynte på Microgynon har jeg blant annet opplevd uren hud, ømme bryster, økt svette (?), og økt matlyst (?). Nå vet jeg at det er individuelt hvordan man reagerer på p-piller, men er det noen som har erfaringer med Microgynon vs. Synfase? Er de bieffektene jeg opplever vanlig, og er det "nok" til å vurdere å skifte merke enda en gang?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Eg har brukt Microgynon i ca eit år og er veldig fornøgd med det. Eg brukte tidl Trionetta, men desse blei diverre trekt frå markedet. Eg har ikkje oppdaga bivirkningar med Microgynon, berre fordeler med bl.a mindre blødningar. Eg har også brukt Synfase, men meiner desse gav meg større blødningar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå