Gå til innhold

Sangstjerner


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Dette skal ikke bli en persondebatt, men når man er så til de grader distansert fra hva som har foregått på tv og stått om i aviser de siste årene blir jeg litt matt.

http://www.kjendis.no/2007/09/06/511238.html

Talentshow...?

Når deltakerne på forhånd har fortalt hvor lite de kan synge, fremstilt seg selv om underholdende og ikke sangere etc - hvordan kan man i sin villeste fantasi tror det er et seriøst talentshow?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror TV3 prøvde seg på en sang variant av "Skal vi danse?" Og det showet er veldig populært.

Men allerede før første episode av sangstjerner så virket det som om de som er med ikke er særlig entusiastiske for at de meldte seg på og angret. Nå sikter jeg mot Sharif som tror jeg selv uttalte i en avis at han angret. Og hvis deltagere ikke er helt med så kommer ikke showet til å bli populært.

Jeg personlig, skjønte med en gang at dette er i hvert fall ikke en show for meg.

Men jeg tror også at TV 3 tok ikke sine deltagere seriøst nok. Hadde deltagere på forhånd blitt fortalt at det er bare enn tulle show, så hadde de vært forberedt på det og showet hadde sikkert vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun mener særiøst at hun kan synge og trodde hun var med på en talentshow. Har hun vel fulgt lite med i media før programstart. Og ikke er det spesielt voksent å ikke si fra at du ikke tenker å dukke opp på direktesendingen fordi du ble hengt ut "sur salami" i avisen..

Hun kunne vel bare medlt seg på Idol da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TV titter

Og det er selvfølgelig total tilfeldig at hun i dag har en annonse for seg selv (hvor hun er fotografert liggende i kort kjole) på forsiden av Aftenposten!

Programmet ble laget fordi (som Kathrine Sørland sa) nordmenn liker å se at kjendiser driter seg ut. Og om Marinne ikke forsto det... ja da er det vel like greit at hun trakk seg. Snakk om å være selvhøytidigelig!!! Her hadde hun jo sjansen til å vise seg som litt sympatisk! Ikke bare som venninna til Aune Sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bada Bing

Snodig i grunnen.... Hun selger bildene sine ved å opptre lett avkledd og med rompa i været på forsiden av Aftenpostens Kultur. Men å tørre å synge litt og ha det moro og drite seg ut (noe som IKKE er farlig) - nei det vil hun ikke!

Hun har jo fått tilbakemeldinger på at hun driter seg ut når hun stikker rompa i været eller når hun spiller på seksualitet og kaller seg feminst.... Men å delta på et tv-program hvor det å tørre å leke litt er viktigere enn å kunne synge rent... det vil hun ikke.

Programmet "Sangstjerner" er ikke finkultur, Marianne. Det er bare moro.

Jeg synger karaoke og driter med ut hver gang - so what??? Jeg er da i stand til å le av meg selv!

På sett og vis er hennes oppførsel veldig dårlig gjort mot de andre deltagere. Er hun liksom så mye bedre enn de andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serriøst

....hun var ikke med for å drite seg ut, sa hun. Hun tok det veldig seriøst. Greit nok at hun tok det seriøst. Men. I går så jeg på Senkveld med Thomas og Harald. Når man ser de to gutta sammen med Lasse Kjus og Kjetil Andre Åmodt, ikke spesielt faste i fisken, litt mager, i SPIDO-BADEBUKSE, ugrasiøst stupende fra 3-meteren. Hvis de hadde tatt seg selv høytidelig så ville hele seansen blitt til en flau episode hvor de dreit seg ut! Men fordi de gjør det de gjør med humor og glimt i øyet OG med profesjonalitet - så blir det god underholding og man tar gutta seriøst. Også ler man med de og ikke av de.

Tenk om Marianne Aulie hadde hatt guts nok til å la oss le med henne og ikke av henne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjorde det sikkert bare for å få enda litt mer spalteplass i avisene. Jeg vedder på at hun hadde planlagt dette på forhånd, det handler om oppmerksomhet for enhver pris.

Jeg synes forrige taler hadde et godt innlegg, det handler om å ha glimt i øyet, noe Aulie tydeligvis ikke har.

Programmet er greit nok, jeg har veldig sansen for Adam Schjølberg . Han hadde vanvittig scenetekke mens han opptrådte, men det var rart å se hvor nervøs han var da han skulle intervjues! Men han er jo bare søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror TV3 prøvde seg på en sang variant av "Skal vi danse?" Og det showet er veldig populært.

Det tror jeg også, men der igjen er det jo heller ikke akkurat noe talentshow! ¨

Deltagerne i "skal vi danse" er ikke akkurat flinke til å danse når de begynner, de færreste av dem blir flinke nok til å kunne jobbe med dans etterpå også, selv om de blir flinke og det er kjempegøy å se på.

men det er jo med alle disse programmene, de er morsomme å se på, deltagerne er lite selvhøytidelige og ler godt med når de ikke får til det de prøver på.

Det er jo alle bare humor-programmer, der deltagerne OGSÅ kan lære noe nytt, noe de ikke kunne fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig av Marianne Aulie.. fikk enda mindre sansen for den dama. Bah.. er så lei av rumpa hennes og de (stygge) klovnebildene hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde det sikkert bare for å få enda litt mer spalteplass i avisene. Jeg vedder på at hun hadde planlagt dette på forhånd, det handler om oppmerksomhet for enhver pris.

Det mistenker jeg også. Man skal omtrent ha levd under en stein i skogen de siste årene for å ikke ha fått med seg hvordan disse programmene fungerer.

– Da jeg så den annonsen falt alt på plass. Kanskje det faktisk er et frikshow, sier hun i dag.

Hvorfor trodde hun egentlig hun ble spurt om å være med? Fordi hun er kjent som en seriøs artist med god sangstemme...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...