Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde besøk av xn som skulle se dattern sin. Hu er ikke mer enn 2mnd Han er jo i nytt forhold,så fikk jeg spørsmål om jeg skulle reise på momarkedet og hvor brun jeg hadde tatt mange soltimer. Hva har han med det å gjøre? Så sendte jeg mld,lurte på om han hadde brukt parfyme el noe før han kom. Det oset av klærne til dattern vår. Fikk til svar Nei,det er svetteluka mi:ler: Så kom denne uka,fikk jeg dette spørsmålet igjen var du på momarkedet eller? Skjønner meg ikke på han.

Vet har spørt før,men måtte bare påføre noe nytt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det egentlig du spør om...??? Han lurer vel på om du har vært på Momarke'n da.... !! Vi mennesker spør nå om mye rart vi egentlig "ikke har noe med"... Vær hyggelig tilbake og slutt å analyser!

Skrevet
Jeg hadde besøk av xn som skulle se dattern sin. Hu er ikke mer enn 2mnd Han er jo i nytt forhold,så fikk jeg spørsmål om jeg skulle reise på momarkedet og hvor brun jeg hadde tatt mange soltimer. Hva har han med det å gjøre? Så sendte jeg mld,lurte på om han hadde brukt parfyme el noe før han kom. Det oset av klærne til dattern vår. Fikk til svar Nei,det er svetteluka mi:ler: Så kom denne uka,fikk jeg dette spørsmålet igjen var du på momarkedet eller? Skjønner meg ikke på han.

Vet har spørt før,men måtte bare påføre noe nytt

Det kan vel bety hva som helst.

Ingen vits i å overanalysere det han sier?

Kanskje han ikke har noe å prate om?

Dessuten kan du jo bare spørre han hvorfor han lurer på det.

Hva er egentlig problemet her, lurer nå jeg på?

Skrevet

Bare ta og slapp av litt du. Er det ikke noe du kan se på tv, eller lese på i stedet for å plage deg selv med trivialiteter?

Skrevet (endret)

Men.. skal du til Momarkedet da eller? Ble nesten litt nysjerrig :fnise:

Endret av caso
Skrevet
Men.. skal du til Momarkedet da eller? Ble nesten litt nysjerrig :fnise:

:skratte:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du lurer sånn på dette? Er ikke "Skal du på Momarkedet?" og "Så brun du har blitt" helt vanlige småprat-temaer som hvem som helst spør om i hvilken som helst situasjon? Trenger han å mene noe med det ut over akkurat det spørsmålene betyr??

Skrevet

Sånn helt ut av det blå tror jeg han sikter til at han lurer på om du skal på momarketdet. Er rent tipp fra min side så klart.

Jeg spurte en kompis om han skulle på konsert i går, og jeg siktet til at jeg lurte på om han skulle det. Rart det der.

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

Han mener jo så klart at han elsker deg og vil ha deg tilbake :ironi::skratte:

Skrevet

Sorry altså, men jeg skjønner ingenting hva du vil frem til... var jo så rotete det du skrev her..

Skrevet

Om du mener at han spurte rart, må jeg si at du spør jo like rart. Hvorfor spurte du om han hadde brukt parfyme? Hva mener du med det egentlig?

Skrevet

Jeg tipper at han skal på Momarken sjøl. Han vil gjerne ha avklart om du kommer, så han kan vite om han kan ta med den nye dama eller ikke. Det der med brunfargen skjønner jeg ikke så mye av. Den kommentaren har litt for mange lag for meg.

Eller kanskje han vil være barnevakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...