Gjest Sussy Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde besøk av xn som skulle se dattern sin. Hu er ikke mer enn 2mnd snart. Han er jo i nytt forhold,så fikk jeg spørsmål om jeg skulle reise på momarkedet og hvor brun jeg hadde tatt mange soltimer. Hva har han med det å gjøre?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 kanskje han bare prøvde å holde en samtale...
Gjest AnneShirley Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 så fikk jeg spørsmål om jeg skulle reise på momarkedet og hvor brun jeg hadde tatt mange soltimer. Hva har han med det å gjøre? Det kan jo være at han forsøker å være hyggelig og skalpe en god stemning mellom dere to som deler ansvaret for et barn sammen? Forsøk i første omgang å ikke tolke alt i verste mening..
Gjest Bellatrix Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 kanskje han bare prøvde å holde en samtale... Nettopp. Sist jeg leste reglene for hvordan man skulle forholde seg til ekser så sto det ingenting om at man ikke kunne prate med dem.
aline Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Dere har ett barn sammen, det vil si at dere for alltid vil være nødt til å se hverandre til tider! Normalt sett, så vil det vel være naturlig at to mennesker som uansett må samarbeide og treffe hverandre, ikke BARE er helt tause når de treffes, men forsøker en eller annen form for kommunikasjon. Det høres ut som kommunikasjon var det han prøvde på, og det er ikke fordi han har noe med det, men fordi han forsøker å føre en samtale. ;-)
Gjest =tentacle= Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Meningsløst småprat kan lette en trykkende stemning. Det kan bli tøft for dere tre fremover om en bemerkning om at du har blitt brun skal gjøre deg mistenksom og sur. Det kommer til å bli mye om hans privatliv du vil vite fordi barnet deres skal være hos ham, så prøv å slappe litt mer av rundt dette. Gratulerer med baby
Lille Løve Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 (endret) Mener du han var utro mot sitt nye forhold ved å spørre deg om dette? Du får regne med han ikke la mer i det enn akkurat det han sa Endret 31. august 2007 av Lille Løve
*Mina* Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Han har vel ikke noe med det å gjøre, men hva var egentlig gale i det? Om dere skal klare å samarbeide i fremtiden, bør du kanskje senke skuldrene dine litt og akseptere litt "small talk"
SunC@t Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Du skal ikke se bort ifa at han bare prøvde å kommunisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå