Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Haha, det er bra vi er forskjellige. Jeg fikk et dusjhode av kjæresten en gang, et sånt med LED-lys i, og siden har vi storkost oss med å dusje sammen, med taklyset slått av og kun det koselige lyset fra dusjhodet på :) Marsipangriser er helt greie, og Statoilkopper som gir gratis kaffe et helt år er gull verdt for en som kjører mye, særlig i vinterkulda.

Anonymous poster hash: 13c81...b06

Vel, jeg fant ham aldri i dusjen, liker fortsatt ikke marsipan, og jeg har aldri tilbragt mye tid på veien slik at koppen kom til nytte... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker typen skulle kjøpe noe form for halvtårsgave til meg. Ble rimelig skuffet da jeg åpnet den og så lå det et teit uglesmykke inni pakken... Det er et smykke som barn på barneskolen går med, og det er ikke meg i det hele tatt... Han har ofte spurt meg om hvorfor jeg ikke går med det i ettertid og om jeg ikke likte det, men da sier jeg bare at jeg likte det, men at det ikke passer til noen av klærne mine.. Får veldig dårlig samvittighet, samtidig som jeg synes han kunne kommet på noe bedre siden han absolut ville gi gave.. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg fikk et hårstrikk. Det er riktignok mange år siden, men jeg hadde forventet mye mer.

Jeg brukte heller ikke hårstrikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom rett fra et annet forhold og vi ble sammen veldig fort. Vi feiret 1 måneds dag og han ga meg en parfyme. Han fortalte at det var den beste parfymen han hadde kjent og håpet at jeg skulle gå med den hele tiden. Et år etterpå var parfymen brukt opp og vi var på romantisk tur til Roma. På flyplassen slo vi ihjel tid på taxfree, og jeg fikk øye på parfymen. Jeg kom på hvor godt han hadde likt parfymen den gangen og foreslo flørtete at jeg kanskje skulle kjøpe den. Da sa han snurt at den parfymen kunne jeg ikke kjøpe fordi den minnet han så inni hampen om eksen! Det gikk plutselig opp for meg at han ikke hadde vært helt over eksen da vi ble sammen og at han ønsket å bli minst på henne. Der og da slutta romantikken på den turen. Han ble en eks en stund etter.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superundertøy!

What?! Det er jo en strålende gave da. Når jeg har fått superundertøy har jeg jublet høyt. Til gjengjeld trener jeg langrenn 5 ganger i uka da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste gaven jeg har fått var en t-skjorte med en sau på. Til bursdagsgave. Jeg hadde det skjeveste smilet i verdenshistorien når jeg pakket den ut. En grå, trist t-skjorte. Den endte opp som malerskjorte raskere enn noe annet plagg jeg noensinne har eid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg fikk et guttearmbånd av en ungdomskjæreste få uker inn i forholdet. Koselig og kleint på samme gang. Ubehaget kom få uker etter da jeg gjorde det slutt og han kjeftet meg opp og ned om å få tilbake armbåndet isteden for å bare spørre på en normal måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakke med julekuler i julegave av min eks. Jeg hadde riktignok sagt at de var pene, men jeg ønsket meg de ikke akkurat i julegave....

Anonymous poster hash: 1ccec...2f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen gløymde bursdagen min to år på rad.. Eg har bursdag rett etter nyttår, og siste jula vi var sammen fekk eg ein elektrisk boksåpnar?!???!! Og eg som liker best den lille metallåpnaren som man må bruke handmakt på!

Han sa han hadde planar om noke anna i tillegg, men det hadde han ikkje fått tak i.....

2 veker seinare kom og gikk bursdagen min uten at han hugsa på meg..... :-/

Siste bursdagen hans vi var sammen fekk han eit musikkinstrument han hadde ønska seg lenge som kosta 18.000.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine første kjærester (var veldig ung) ga meg en liten treboks med et plastikkdyr av noe slag som spratt opp når man åpna lokket. Når jeg tenker på det den dag i dag var det forsåvidt en søt gave, men boksen var på størrelse med boksen som følger med ring/smykke/øredobber, så forventningene var skyhøye og skuffelsen deretter for 13 år gamle meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av min eks fikk jeg det samme til jul og bursdag flere år på rad, sølvsmykker. Har 6 nesten helt like som jeg har fått fra ham..

Ikke at jeg synes smykker er noe dårlig gave, men kan ikke si han var veldig oppfinnsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min kjøpte sexleketøy for flere tusen til meg en gang. Han var en drittsekk og jeg hadde for lengst sluttet å tenne på ham, så ble ikke så veldig glad for gaven. Han var i ekstase, da. Så veldig fram til at jeg skulle ha på meg fiskenettingdrakten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en brødboks en gang.Riktignok en stilig designerbrødboks, den kostet godt over 1000 kr. Han hadde nok bare gått inn på Ting Bryggen og pekt ut noe.

Jeg bodde i kollektiv og hadde null plass på kjøkkenet. Er rimelig sikker på at han gjorde bare for å ikke ha noe romantisk what so ever. Jeg hadde vært fornøyd med det meste så lenge han hadde tenkt LITT gjennom gaven, ikke bare kjøpt noe for å ha kjøpt noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, jeg ler så godt nå! Har vært veldig heldig med gaver fra kjærester, bortsett i fra forrige jul - trodde jeg. Men det er en historie som ikke passer helt inn her fordi det endte med en fantastisk gave.

Men når jeg feira 18årsdag fikk jeg shampoo av hun som den gang var bestevenninna mi. Sånn.. "åfaen, jeg har helt glemt at det er bursdagsfeiring og ikke fest, må stikke innom rema og se om jeg finner noe. Shampoo til 20 kr? Ja, det hørtes bra ut". Jeg pleier normalt sett å bli glad for det meste, men sånn med tanke på at jeg la over 500 kr og masse tanker i gaven hennes noen mnd tidligere så ble jeg nok litt skuffa.

Anonymous poster hash: 1003d...ed5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Exen kjøpte en kjølepute til pcn og sokker man kunne varme i mikroen til meg. Det var rimelig spesielt. Han var veldig praktisk anlagt, og tenkte at det var en super gave siden pcn min gikk fort varm og jeg ofte frøs på beina. Jeg er mer romantisk av meg, så det var ikke helt min greie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yatzyblokk uten terninger. Var noe hun hadde vunnet på basar på en barneskole.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...