Gjest blakk mamma Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ungene vil på sirkus når det kommer til byen i morgen, men jeg har ikke mye penger akkurat nå. Ser for meg at det koster mye for to barn og en voksen, selv på de billigste setene. Jeg sa jeg skulle tenke på det (dvs trikse litt med kontoer og undersøke priser) og de skal få svar i morgen tidlig. Noen som vet hvor mye Arnardo tar for billetter når man ikke har noen rabattkupong?
wind-up bird Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 http://www.arnardo.no/maindesign.asp?aid=6645&gid=3598 Der står det du trenger å vite!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 JØSS! Det var jammen øket siden sist jeg var på sirkus. Men så er vel det en 10-12 år siden.
Gjest Mirina Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Sirkus er kjempedyrt! Husker jeg skulle være med en venninne og hennes to små barn på sirkus for et par år siden, og vi ble helt sjokkert over prisen.
Gjest Advena Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Betale for å se dyr bli tvunget til å gjøre triks som underholdning. Gøyalt.
Orthia Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 (endret) Her har vi alltid fått tilbud om billigere sirkusbilletter gjennom skole og barnehage. I år betalte vi 90,- per billett. Ordinær pris var visst 290,- (Merano) Endret 6. september 2007 av Orthia
Gjest Gjest_vimselot_* Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Ungene vil på sirkus når det kommer til byen i morgen, men jeg har ikke mye penger akkurat nå. Ser for meg at det koster mye for to barn og en voksen, selv på de billigste setene. Jeg sa jeg skulle tenke på det (dvs trikse litt med kontoer og undersøke priser) og de skal få svar i morgen tidlig. Da er det jo ok, vær ærlig mot barna og forklar hva lite penger er. Noen som vet hvor mye Arnardo tar for billetter når man ikke har noen rabattkupong? Nei, men prater du med de som rigger opp telt osv, titter innom hestene, så får dere sikkert komme inn gratis.
Årets gjøk Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Det skulle da være mulig å snike seg inn under duken. Ihvertfall for barna, som er så små. Så kan heller du betale hvis du synes det er flaut å snike seg inn.
Gjest vimselot Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Trur jeg ville enten kutta det hele, eller tråla litt nygjerrig rundt på sirkuset, og liret av meg ei lang lekse om de barna som (men først hadde jeg sagt at jeg aldri har vært på sirkus før...). Ikke begynne gråte /overdrive, men spurt etter sjefen, da får du billetter. ja, har jobba på sirkus, og det er ok, men det gjelder å være frekk. På en ok måte.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Her har vi alltid fått tilbud om billigere sirkusbilletter gjennom skole og barnehage. Hadde aldri trodd det var lovlig. Skal ikke skolen egentlig være fri for markedsføring? Lenge siden jeg oppdaterte meg på de reglene, men for en tid tilbake var det kun TINE som hadde en form for indirekte tillatelse til slikt. Jeg begynner visst å bli gammel og utdatert
Donpedro Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 For en snill mamma du er! Sirkusene pleier ofte å dele ut rabattkuponer til butikker i nabolaget. Hør med sirkuset hvor de har delt dem ut, eller spør om å få selv.
Orthia Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Hadde aldri trodd det var lovlig. Skal ikke skolen egentlig være fri for markedsføring? Lenge siden jeg oppdaterte meg på de reglene, men for en tid tilbake var det kun TINE som hadde en form for indirekte tillatelse til slikt. Jeg begynner visst å bli gammel og utdatert Har ikke tenkt på om det er lovlig. Kanskje det ses på som kulturtilbud på lik linje som skoleteater osv? Vi har forresten også fått tilbud om endel idrettsaktiviteter (svømming, turn, fotball), lokal kino og barnas trafikklubb gjennom skolen siden oppstart for tre uker siden. Alt sendes hjem i meldemappen. Plager ikke meg; jeg bare hiver det som er uinteressant. Sirkusbillettene slo vi til på..
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Sirkus er noe jævla skvip. styggere underholdning skal du lete lenge etter! (håper på å provosere)
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Sirkus har blitt sabla dyrt, men det har mye med kostnadene med å frakte det rundtomkring i ladet å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå