Gå til innhold

Hårfjerningskrem

gutt_1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og på hvilken måte kan barbering av underlivet påvirke svettingen?

Jeg opplevde ikke noen forskjell på svetting i underlivet med eller uten hår. Ikke tror jeg det er rensligere heller, man vasker seg jo uansett om man har hår eller ikke. Og jeg regner ikke med at man venter med å vaske seg til det begynner å sive stram lukt ut av undebuksa... :-?

Eneste grunnen til at jeg fjerner håret er den deilige følelsen det er å være helt glatt (bortsett fra an liten dusk/stripe kanskje...) :lol:

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden bør jeg holde meg langt unna akkurat nå...

Nelle :briller:

Tror du hadde klart å holde deg et hårstrå lenger borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skreiv i et tidligere innlegg her, så er kjønnshårenes funksjon at de skal sørge for at det er "luftig" rundt huden i underlivet. Ergo, fjerner man hårene, vil det automatisk bli "klammere" i sktittet. Altså, man svetter mere etter at kjønnshårene er fjernet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker enten høvel eller blitzblank når jeg skal "stelle dotten" :-)

Har sparsom hårvekst fra naturens side, så det kreves ikke store vedlikeholdsjobben for å holde hårveksten sånn nogenlunde i sjakk! Fjerner ikke så mye heller.

Min samboer er helt normalt behåret, men jeg tror ikke det har slått ham at han MÅ barbere seg i skrittet. Ikke meg heller forresten. Synes han er riktig så lekker som han er, jeg :-) Ikke tror jeg han svetter mer mellom bena enn andre og mer hårløse menn heller. Han er ren og pen, så hygienen kan ikke bli bedre, selv uten hår skulle jeg tro.

Har aldri vært sammen med en mann som har vært barbert. Kun helt normalt hårete menn, med helt normal hygiene. Det har fungert fin-fint for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomeriet fører en krem som heter Blitzbank- den er laget for bruk i underlivet på både kvinner og menn.

Takk for tipset :-?

Noe jeg gjorde feil? Får bedre resultat med høvel (etter at alle tre veiene er tatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en fordel å ta en varm dusj først, for å mykgjøre hårene. Deretter må du la kremen virke en stund. Tror det står 10-15 min på boksen, men jeg lar den virke i 20-30 min. IKKE la den virke så lenge første gang!!! Kan være kjekt å teste ut hvor mye huden din tåler først. Kjipt med "brannsår" i underlivet!!

Når du så trer inn i dusjen igjen, vasker du av med en klut, nytter ikke bare å skylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg synes ikke menn skal være helt hårløse, men penis og pung skal være barbert. Det er fint med en frisert "dusk" over :D

Nå har ikke jeg sett så veldig stor del av hannkjønn i Norges befolkning, men jeg har til gode å se en mann med pels på penis... Og det er jeg glad for. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...