Gå til innhold

ADHD

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei. Jeg og min ektemann har vært sammen i 2 år nå. Han er 21 år og vi begynner å få et stort problem i forholdet. Problemet begynte

med at vi ikke kunne prate om problemer eller ubehagelige ting. Han ble så fryktelig sinna. Når han blir sinna, trekker han seg unna og nekter å kommunisere mer. Han mener ikke å bli det, sier han. Men han klarer ikke å kontrollere det. Og han blir veldig sinna hvis han føler at jeg maser eller /komanderer/ han til å gjøre ting. Han tåler ikke engang at sjefen hans komanderer. Dette har ført til at jeg ikke tørr spørre om ting lenger i frykt for at han blir sinna og stormer ut. Så var det det siste; han klarer ikke å sitte i ro i 5minutter. Han får en voldsom uro i seg. Han blir rastløs, og deretter sinna.Det verste er nå at han ikke klarer å sitte hjemme. Da må han i så fall holde på med tre ting samtidig. Når vi er ute på restaurant, må vi spise i full fart, for så å skynde oss avgårde, fordi han ikke klarer mer. Vi kan ikke engang handle sammen, fordi han ikke takler å stå i kø. Mitt spørsmål er; kan dette være ADHD?

Noen som vet???

Har bestilt time hos legen den 11.september...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært å lest på den siden. Derfor jeg tror at det kan være ADHD.

Håper det er det for da er det så mange brikker som faller på plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...