Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei. Jeg og min ektemann har vært sammen i 2 år nå. Han er 21 år og vi begynner å få et stort problem i forholdet. Problemet begynte med at vi ikke kunne prate om problemer eller ubehagelige ting. Han ble så fryktelig sinna. Når han blir sinna, trekker han seg unna og nekter å kommunisere mer. Han mener ikke å bli det, sier han. Men han klarer ikke å kontrollere det. Og han blir veldig sinna hvis han føler at jeg maser eller /komanderer/ han til å gjøre ting. Han tåler ikke engang at sjefen hans komanderer. Dette har ført til at jeg ikke tørr spørre om ting lenger i frykt for at han blir sinna og stormer ut. Så var det det siste; han klarer ikke å sitte i ro i 5minutter. Han får en voldsom uro i seg. Han blir rastløs, og deretter sinna.Det verste er nå at han ikke klarer å sitte hjemme. Da må han i så fall holde på med tre ting samtidig. Når vi er ute på restaurant, må vi spise i full fart, for så å skynde oss avgårde, fordi han ikke klarer mer. Vi kan ikke engang handle sammen, fordi han ikke takler å stå i kø. Mitt spørsmål er; kan dette være ADHD? Noen som vet??? Har bestilt time hos legen den 11.september...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det kan selvfølgelig være ADHD ut fra de kriteriene du nevner. Se på http://www.adhd-foreningen.no/ for mer.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Har vært å lest på den siden. Derfor jeg tror at det kan være ADHD. Håper det er det for da er det så mange brikker som faller på plass
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå