Gå til innhold

Hvilke selskaper flyr fra London?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Bortsett fra British airwaves, hvilke andre selskaper kan jeg sjekke med for å finne en billig flybill hjem neste helg? Tilbilletten får ejg av jobben, men tenkte å ombooke/eller mest sannsynlig finne min egen hjemreise hvis jeg ikke tar den de har bestilt til meg på fredagen... Noen nettsider jeg kan sjekke med? Har sett på mange av de norske, men der er det jo umulig å bestille enveisbill FRA London..og til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett på mange av de norske, men der er det jo umulig å bestille enveisbill FRA London..og til Oslo.
Det er det da ikke? :klø: Jeg har bestilt enveisbillett både med SAS og Norwegian. Har du husket å krysse av for "en vei" på søkesiden?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt å kjøpe enveisbillett i disse dager. Sjekk ut www.flybilligst.com

Vet ikke hvor i Norge du bor, men hvis det er i oslo så sjekk både oslo og sandefjord (torp). Ryanair flyr ofte usannsynlig billig til torp fra stansted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende selskaper flyr fra London:

B.A. - Heathrow

SAS - Heathrow, City Airport

Ryanair - Stansted (til Torp)

Norwegian - Standsted (og snart Gatwick)

Bor selv i London og jobber mye i Oslo så det blir en del turer frem og tilbake. Oftest bestiller jeg ikke returbillett, det går helt fint.

Sjekket Norwegian nå London-"Oslo" fredag den 14/9 og det var kr 530 en vei (inkl alt) og Ryanair var ca kr 650 (inkl alt) noe som jeg syntes er bra priser.

B.A og SAS blir automatisk dyrt når det er under en uke mellom bestilling og avreise. Norwegian blir dyrere og dyrere frem til avreise. Ryanair går litt opp og ned, men blir som oftest dyrere opp mot avreise, men kan droppe ned igjen til 1 kr (+399 i skatter og avgifter) hvis de ikke får solgt nok.

Et siste tips. IKKE bestill biletter på fredag eller lørdags kveld hos noen av "billigselskapene" da går prisen rett opp uansett reisested og tidspunkt !! (Er nok en del som sitter med et vinglass og bestemmer seg for en kosetur - pris blir ikke så viktig)

Et tips til. Slett cookiene i browseren om du sjekker priser hos et billigselskap, og kommer tilbake senere etter kort tid for å sjekke om de har gått ned. De husker deg og holder (eller øker) prisen hvis ikke. (Ja jeg jobber i IT bransjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...