Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg skulle så gjerne fått tak i en som selger Herbalife-produkter i Oslo, og som ikke maser. Har gått på dette før, og vet at det funker, men etter å ha gått opp i vekt på medisiner må jeg på'n igjen. De jeg har gått til tidligere har ringt hver dag, og det får jeg rett og slett noia av! Vet dere om de som selger disse produktene har nødt å mase for å få selge eller noe sånt, eller finnes det noen snille folk der ute som lar meg kjøpe produktene uten å mase gørra av meg?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg skulle så gjerne fått tak i en som selger Herbalife-produkter i Oslo, og som ikke maser. Har gått på dette før, og vet at det funker, men etter å ha gått opp i vekt på medisiner må jeg på'n igjen. De jeg har gått til tidligere har ringt hver dag, og det får jeg rett og slett noia av! Vet dere om de som selger disse produktene har nødt å mase for å få selge eller noe sånt, eller finnes det noen snille folk der ute som lar meg kjøpe produktene uten å mase gørra av meg? Hva med å bare si til den forrgie du hadde kontakt med at du vil kjøpe produktet, men at du ikke vil ha noen som helst form for mas etter det og hvis vedkommende ikke føger opp det i praksis sier du kraftig fra og hvis de alikevel forsetter å mase ber du dem dra til helvete.
Gjest ts Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Har flyttet fra en helt annen kant av landet, og siden den gamle jeg kjøpte hos er 8 timers kjøring unna er det egentlig ikke særlig praktisk! Vil ha en som er nærmere
Mrs B Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Broren min selger fra Fredrikstad. Send meg en PM hvis det er interessant
Gjest ts Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Vil det si at han selger i Oslo også? Er litt upraktisk hvis jeg må reise til Fredrikstad for å hente produktene bare
Fanta Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Faren min bor i Moss, og selger Herbalife. Vet han er mye i Oslo. Send meg PM hvis du vil ha adresse og telefon-nummer.
Mrs B Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Broren min selger fra Fredrikstad. Send meg en PM hvis det er interessant Broren min bor også i moss, men selger mye i Fredrikstad. He he, litt uklart Han maser iallefall ikke på kundene, men følger opp med gjevne mellomrom. Men ikke så ofte!! Lykke til
Nala Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg tenker akkurat som deg. Slitsomt med alt det maset. Så nå handler jeg bare hos en distributør som har nettshop. Aldri noe mas. Jeg får de varene jeg bestiller, og gjerne en del prøver og greier. God service, ikke noe mas. Anbefales! http://www.dinherbashop.no/
Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Jeg kjøper også på nettbutikken dvs http://www.dinherbashop.no de er i Oslo men jeg velger å få det tilsendt i posten Hun dama der er veldig grei og jeg får varene kjemperaskt Aldri mas men kunder der får spesialtilbud på email av og til - vel bare to ganger hittil i år men jeg bruker dem når de kommer og sparer litt på det
Gjest Gjest*Distrubutør Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg selger herbalife, uten mål å tjene en hel haug med penger, men hjelpe dem som trenger det. Jeg ringer ikke kunder, men får bekjente til å tipse om herbalife, og deretter nevne meg. Jeg ringer ikke å maser, og vil selge deg mer. Det foregår sånn at når du trenger noe, ringer/mailer du meg og forteller hva du vil ha, også sender jeg deg dette. Også sier du i fra neste gang du trenger noe / har gått tomt! Ha en fin kveld. E-postadresse fjernet ihht. reglene. - Nigo (mod) Endret 18. februar 2008 av Nigo-san
Gjest gjest*distrubutør Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Bor i Oslo forresten...
*Mocca* Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Brukte Herbalife for mange år siden, men husker ikke smaken nå? Hordan er det god, overkommelig... synes både allevo og nutrilett var rimelig ugg hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå