Gjest Nefertiti Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Jeg har en topp som ikke har arm på ene siden og bare går over skulderen på andre siden (vanskelig å forklare ) Den er svart, og i stoffet er det på en måte noen blomster. Hva kan jeg ha til denne? Vil ikke virke for voldsom... Skjørt? Kort/langt? Bukse? Dongri/ fin bukse? Hva annet kan jeg eventuelt ha til? Støvletter? Hadde vært fint med noen råd
Eowyn Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Jeg synes personlig at de toppene går til omtrent alt. Er sikkert ekstra fint til et sort skjørt (knelangt) og støvletter til. Støvletter er jo råstilig da...
Skusla Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Det meste kan du ha til Skjørt og støveletter, dongeri og noen spisse sko eller lignende.. det meste går.. :D
Gjest Jersey Skrevet 2. april 2003 #4 Skrevet 2. april 2003 Hva med jeans og pumps, evt. noen lette støvletter? :D
super Skrevet 2. april 2003 #5 Skrevet 2. april 2003 Jeg syns jeans er ganske stilig til en sånn topp, i hvertfall hvis du finner de riktige jeansene.
Gjest NastyNice Skrevet 4. april 2003 #6 Skrevet 4. april 2003 Jeg har en slik topp du beskriver. Jeg bruker den til jeans og støvletter. Bare pass på at buksene sitter bra, tror ikke det blir særlig lekkert med "baggy Jeans" til en slik topp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå