Gå til innhold

Sover ekstremt mye for tida

Fremhevede innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Har merket at jeg sover kanskje 2/3 av døgnet for tiden. Ikke får jeg tid til å gå og legger meg heller før jeg lapser. I går da jeg var og skulle få undersøkt dette hos legen, sovna jeg både på venterommet og mens de tok blodprøve på meg (!!)

Får svar om en uke, men lurte bare på om noen andre her har samme greia for tida. Det sies jo at folk blir trøttere på høsten, men kan ikke tro det at å bli stuptrøtt og sovne 2 timer etter en har stått opp er særlig normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høsten gjør en vel ikke mer opplagt men høres jo litt drøyt ut med deg. Men bra du har fått vært hos legen i hvert fall. Upraktisk å drive og sovne hele tiden kan jeg tenke meg.

Gjest Gjest_Sleepy_*
Skrevet

det er sikkert mørke som snur døgnrytmen vår. Tenk i sommer var det ganske lyst på natta. Nå er det kullsort.

Gjest milkyway
Skrevet

mulig det, men det er jo snakk om å være helt tjohei til å sovne på stedet.. I går prøvde jeg skjerpings og sov ingenting, og det klusset til alt. 2 timers søvn, bare, og det resulterte at jeg besvimte i byen :rodme: Så bare masse svartlilla og folk som bare glodde, bra jeg hadde ei god venninne med som tvang vann i meg. Nei, jeg håper legen har noe lurt svar på dette.

Skrevet

Det kan jo hende at du har en eller anne form for mangel. F.eks. Jern eller B-12.

Selv har jeg vært hos legen og tatt blodprøver for jeg har veldig lite energi for tiden og det har vart i noen måneder. Ikke så ille som hos deg, men legen min skulle sjekke stoffskiftet, jernlagre, b-12, folat og litt andre greier.

Får svar om ca. to uker.

Håper du finner ut av det.

Skrevet

det hørtes ikke bra ut , håper alt går bra hos legen .

Gjest milkyway
Skrevet

Ja de sa jeg skulle få svar innen en uke, så jeg håper ting fikser seg.. Ikke noe gøy å gå rundt i halvveis koma. Meg og han jeg er sammen med fikk det samtidig og det slo ut samtidig (gikk rundt 2 uker og var bare småforkjøla men så kom dette her). Så vi har vel fått det samme, men hva det er, skjønner jeg ikke.

Skrevet

jeje jeg må ta blodprøve hos legen tirsdag. kjennes ut som kronisk tretthetssyndrom. men har skjedd ganske plutselig. mandag forrige uke så BANG.... fikk jernsprøyter i vinter. syns ikke det hjalp veldig og jeg er mer trett og slapp nå enn hva jeg var da.... GJESP. kanke vi gå å sove middag beibis? :O

Gjest milkyway
Skrevet

Ja, det sa BANG her også! Plutselig en dag ville ikke hjernen min så mye mer! Lei av å sove middag nå hoho!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...