Gjest MrsP Skrevet 5. september 2007 #41 Skrevet 5. september 2007 Her jeg bor er ikke dette så vanlig faktisk. Kommer i farta bare på en butikk hvor jeg vet at de har et slikt system. Samme her.. Så dere som ikke handler steder der de har 10/20 kroners innkast dere handler da aldri på - Plantasjen - Ikea - Rema 1000 - Coop ... og det bare fordi dere oppfatter det som dårlig kundeservice? Ikke fordi det er dårlig kundeservice nei Men fordi jeg aldri har penger i lommeboka(kun kort) (Rema 1000 handler jeg aldri på allikevel,og det er av andre grunner) Tror jeg må skaffe meg sånn nøkkelhankgreie jeg..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #42 Skrevet 5. september 2007 Som mange andre har sagt før meg i tråden, så har jeg en sånn vognmynt på nøkkelknippet, så det er virkelig ikke noe problem for meg. Er også enig med de som sier at det er mye ryddigere på inngangspartiet og parkeringsplassen på de butikkene som har dette systemet. Synes ikke det er dårlig kundeservice. Faktisk synes jeg det er veldig bra kundeservice, siden jeg som kunde slipper å kave meg gjennom 100 forlatte handlevogner på vei inn på butikken. Jeg får en bedre start på handleturen, og de ansatte slipper å løpe rundt og rydde i vognene, og har dermed kanskje muligheten til å åpne en ekstra kasse sånn at handlekøen går raskere unna.
Transe Skrevet 5. september 2007 #43 Skrevet 5. september 2007 Av prinsipp handler jeg ikke på slike butikker.
Gjest vimselot Skrevet 6. september 2007 #44 Skrevet 6. september 2007 Ja, handler i butikker som har handlevogner med myntinnkast, men jeg bruker aldri i nitti prosent av tilfellene aldri handlevogn...er singel og har sjelden behov for å handle stort og får plass til det jeg trenger i kurven. Går heller oftere på butikken, vet det ikke lønner seg økonomisk, men ofte er det likevel noe jeg har glemt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå