Gå til innhold

Fjerning av brystimplantat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk operert inn silikon i brystene for noen år siden, og vurderer nå å få operert de ut. Jeg vil ikke erstatte de med nye.

Jeg har lest en del om dette, og ser at det anbefales en spesiell prosedyre når man skal fjerne implantater. I tillegg til å ta ut implantatet, skal også selve kapselen som er dannet rundt det fjernes.

Er det noen som har gjort dette, og hvordan ble resultatet? Jeg hadde nesten ingenting brystvev før operasjonen, og blir nok omtrent helt flat hvis jeg tar de ut. Ser nok ikke særlig fint ut, men håper bare at arret ikke blir altfor synlig.

Skal bestille tid hos kirurg for å høre hva de gjør, men ville bare høre om det var noen her som hadde erfaringer å dele. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem, skal til en kirurg i morgen for vurdering... Men vet ikke om jeg vil reversere det, hvis resultatet blir veldig stygt med mye løs hud siden jeg nesten ikke hadde noe brysvev fra før. Jeg får ganske stygge arr, så brystløft er ikke så aktuellt...

Får se hva han sier!

Skrevet
Jeg har akkurat samme problem, skal til en kirurg i morgen for vurdering... Men vet ikke om jeg vil reversere det, hvis resultatet blir veldig stygt med mye løs hud siden jeg nesten ikke hadde noe brysvev fra før. Jeg får ganske stygge arr, så brystløft er ikke så aktuellt...

Får se hva han sier!

Det blir spennende å høre hvordan det går, du må ta turen innom her etterpå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...