Gå til innhold

Enig eller uenig?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Jeg er en rev på slumreknappen :)

Jeg er B-menneske

Gjest Ulva35
Skrevet

Uenig

Jeg våkner i 7-8 tida uansett når jeg legger meg

Skrevet

uenig

Jeg sover ofte til over tolv når jeg har fri

Skrevet

uenig

jeg sover i snitt 7 timer hver natt

Skrevet

uenig

Jeg gruer meg litt til i morgen

Gjest Tnita
Skrevet

Uenig

Jeg hater å jobbe kveld, og det gjør jeg hver eneste dag.

Skrevet

ENIG!

Jeg må jobbe hele sommeren... :(

Skrevet

Enig...

Jeg synes det er vanskelig å gå og legge meg.

Skrevet

Enig, så veldig enig!

Jeg skal snart spise frokost

Skrevet

Uenig, frokost er noe jeg spiser på morningen.

Jeg skal trene etter jobb i dag.

Skrevet

Uenig..

Håper det slutter å blåse snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...