leandra Skrevet 9. juni 2008 #1482 Skrevet 9. juni 2008 Enig! Jeg er en rev på slumreknappen Jeg er B-menneske
Gjest Ulva35 Skrevet 9. juni 2008 #1483 Skrevet 9. juni 2008 Uenig Jeg våkner i 7-8 tida uansett når jeg legger meg
trulta_ Skrevet 9. juni 2008 #1484 Skrevet 9. juni 2008 uenig Jeg sover ofte til over tolv når jeg har fri
Gjest Ulva35 Skrevet 10. juni 2008 #1487 Skrevet 10. juni 2008 Uenig Jeg lurer på hva trulta gruer seg for
Gjest Tnita Skrevet 10. juni 2008 #1489 Skrevet 10. juni 2008 Uenig Jeg hater å jobbe kveld, og det gjør jeg hver eneste dag.
leandra Skrevet 10. juni 2008 #1492 Skrevet 10. juni 2008 Enig... Jeg synes det er vanskelig å gå og legge meg.
trulta_ Skrevet 11. juni 2008 #1495 Skrevet 11. juni 2008 Enig, så veldig enig! Jeg skal snart spise frokost
Monica1968 Skrevet 11. juni 2008 #1496 Skrevet 11. juni 2008 Uenig, frokost er noe jeg spiser på morningen. Jeg skal trene etter jobb i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå