Gå til innhold

Hvilke butikker handler du mest i?

Fremhevede innlegg

Gjest puselabb
Skrevet

Klær: Hennes&Mauritz

Mat: Meny

Interiør: Skeidar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær: Lindex og KappAhl

Mat: Kiwi

Interiør: Ikea og Bohus

Skrevet

Klær: Noa Noa (kjoler og mer spesielle plagg) og H&M (hyppige impulskjøp...)

Mat: Ultra (nærmeste butikk og godt utvalg)

Interiør: Rom for alle, Trondheim. Masse utrolig fine ting! Og det blir jo litt Ikea og :)

Skrevet

Klær: H&M

Mat: Ica og Kiwi

Interiør: Ikea

Skrevet

Mat: OBS og Rema1000

Klær: H&M og Cubus

Interiør: IKEA

Skrevet

Mat: Ica og Kiwi

Interiør: Ikea

Samma her. Selv om jeg ikke har ikea her i byen er mesteparten derfra. ica og kiwi er nærmest og h&m er det så lett og bestille litt på nett :fnise:

Skrevet (endret)

Mat: Rema 1000

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet

Hmmm. Begynner å lure på om jeg er litt sær :ler:...

Klær: Bortsett fra undertøy som jeg kjøper på Kappahl og Lindex, kjøper jeg de fleste klærne mine i/fra USA.

Mat: Gjør storhandel på EuroCash eller MaxiMat i Sverige og supplerer med melk og brød fra REMA.

Interiør: Noe IKEA (Selvfølgelig! ; ), men mest fra brukt-/antikvitetshandlere, finn.no og loppemarked.

Gjest su querida
Skrevet

Klær: Victorias Secret og Vero Moda.

Mat: Maxi.

Interiør: Har ikke en butikk jeg handler mest på Kjøper litt på Jysk, Bohus, Sinclair og Møbelringen. Finner noen ganger småting på EuroPris og Dags Marked og.

Skrevet

Klær: H&M, Fretex og loppis.

Mat: OBS, Meny og Ultra - hovedsak førstnevnte, men vi sper på med godsaker fra de to andre jevnlig.

Interiør: finn.no, bruktbutikker og loppis + en og annen tur på IKEA.

Skrevet

Klær: Blend, Leatherman og Carlings. Undertøy kjøper jeg mest på Lindex og H&M. Liker ikke å kjøpe andre kær på H&M, siden jeg synes butikkene er så rotete og uovesiktelige. (Ihvertfall der jeg går). Derfor bestiller jeg mest derifra. Og noe fra Josefssons.

Mat: Går på Coop Prix. Bare fordi det er nærmest, for butikken er egentlig utrolig dårlig. Lite utvalg og ganske dyrt. Men når man må trekke handleposer opp et lite fjell, så tar man somregel den nærmeste butikken. Hvis jeg skal ha noe utover det helt vanlige, går seg somregel på Lerøy Mat, Meny eller Rema 1000.

Møbler: Ikea, Møbelringen, Jysk og Bohus. Har riktig nok sofa fra Living, men den var det ikke jeg som betalte for.. :lur:

Skrevet

Klær: Arver av lillesøster (det meste er kjøpt på H&M, så kan jo brukes bare 2-3 ganger før det er utslitt, men det gjør ingenting når man har arvet ca en hel container)

Mat: Rema, Joker, Sverige

Interiør: Det jeg har står lagret på låven til min mors store fortvilelse, så kommer ikke på tale å kjøpe noe nytt

Skrevet

Klær: Hennes og Mauritz

Mat: Rimi

...Ja, jeg er fattig! :ler:

Skrevet

Klær: H&M, Vero Moda, Carlings, utenlands

Dagligvarer: Ultra, Obs

Interiør: Ikea (bor like ved..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...