Gå til innhold

Diva og Ivanka


Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Enig. Dette her bør ta slutt snart.

Nå tror jeg du misforstod KATTAstrofe. Hun mener at det er jeg som er den "syke" her.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie - ups. Vel... kanskje litt bra at jeg misforsto da - slik at det ble fremlagt motsatt :)

Men - å si dette er vel bare dumt. Likevel sier jeg det. Jeg kan ikke forstå hvorfor dette skjer hele tiden. Hvis Minnie mener at dere bruker ordet dundre for å ha det moro med noe hun har sagt i tidligere innlegg så tror jeg faktisk hun har grunn til det. Og jeg syns det er barnslig. Hvis dere nå ikke har noen baktanke med denne tråden syns jeg dere kan forklare det på en skikkelig måte...

Hvordan klarer dere og behandle andre mennesker slik? Tenk om det var dere selv? Dere er mange mot en. Hva glede har dere av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Nå tror jeg du misforstod KATTAstrofe. Hun mener at det er jeg som er den "syke" her.

Minnie

Asterism misforsto ikke, du misforstår. Du mistolker alt, Minnie, det er det jeg får vondt i meg av. Jeg tror du misforstår en hel del med vilje, og jeg skjønner ikke hvilken interesse du har av å gjøre det egentlig :roll:

Og slutt å pålegge meg - og andre - meninger vi aldri har hatt, jeg har da vitterlig aldri tenkt på deg som, eller kalt deg syk.

KG handler ikke bare om deg, når noen starter en tråd uten å nevne ditt nick, så virker det som om du bare er NØDT til å bryte inn. Kan du ikke bare slutte med det? Vær så snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Og du har som vanlig elegant ignorert tråden der bakgrunnen til dundreklubben blir forklart, ikke sant?

Ta en titt på innlegget under tråden "Nok en gang :-("

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...